Přijďte pobejt!


Za barem II #19: Vizitky pro První virtuální mléčný bar
Zadání devatenáctého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Minulý rok jsme se v soutěži na stránkách Mléčného baru setkali s úkolem podobným tomu dnešnímu, jen s tím rozdílem, že se jednalo o letáček - kuk sem. Tentokrát plnění úkolu nezbylo jen na mně, zapojil se velmi aktivně i Míša a tvořili jsme společně na počítači. Byla to velmi zábavné - dvě ruce, dva odlišné pohledy na konečnou podobu vizitky a jen jedna myš :). Ale nakonec se zadařilo, nepozabíjeli jsme se, ani jsme u tvoření nevzbudili menšího Matýska a myslím, že se nám společně první část, tedy zhotovení, povedla.
Druhou část úkolu, předání vizitek, měl na starosti Míša - mezi cizí lidi nepůjde a tak vizitky dostali rodinní příslušníci, kteří doteď neměli o blogu Mléčného baru ani o blogu mém páru. Úkol zněl jasně - předej vizitky, sleduj a popiš reakce. Včera, protože je týden mimo domov, mi volal: "Tak jsem to rozdal a všichni se cejtěj dobře!" No tak alespoň, že tak :).

Náš společný počin :)

14 komentářů:

  1. Proč jsem jen četl: Přijďte se poblejt?

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak roztomiloučké 5 bodů navíc pro Míšu a 5 bodů navíc pro maminku

    OdpovědětVymazat
  3. já žáááásnu pokaždé žasnu nad kreativitou soutěžících ale je třeba ocenit i ty, kteří to vymýšlejí - všichni máte můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc pěkná vizitka. A koukám, že typově podobná tvému vlastnímu blogu!   

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, já už si musím pořídit nové brýle na čtení, protože jsem ten titulek četl jako "Přijďte poblejt".

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Děkujeme, tentorkát vážně můžu říct, že vetšinu vyrobil Míša, já jen nenápadně postrkovala . Dělali jsme to ve stejném prográmku, jako pozadí mého blogu, tam nám to jde .

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: To už jste tři, tedy alespoň ti, co zanechali komentář, ale možná vás bylo, jak koukám na návštěvnost, víc .

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, já také přečetla, Přijďte poblejt. No jo, víčka se pomalu klíží ..

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).