Agentka "Mlíčňák"


Moje záliba ve cpaní očí, smajlíků a ksichtíků (odborně zvaná "ksichtofilie" - díky Majku :)) do jakéhokoliv pokrmu mě neopustila ani teď a tak vznikla níže uvedená ptákovina. Pro případné zvědavce, kteří nemají ponětí, jak těžký život mají ksichtofilové a co všechno jejich úchylka obnáší, trpělivě vyčkejte, brzy se tu objeví vysvětlovací článek. A pro nedočkavé - stačí nakouknout do galerie, položky "Mňamky" a "Moje dortíky".

Za barem II #58: Divadelní scénář
Zadání osmapadesátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Vypravěč: Pan Bambula v cizím městě vchází do Mléčného baru.

Bambula: Dobrý den.
Zaměstnanec: Dobrý den, pane, budete si přát? Máme tu velký výběr...
Bambula: Ááááááááá! Uáááááááááááááááááááááá!

Bum. Pan Bambula padá na zem.
Zaměstnanec Mléčného baru ho úspěšně křísí čerstvě vyrobenou sodovkou.

Zaměstnanec: Pane, pane, co se vám stalo?
Bambula: Cccco tttto máte ve vitríně?
Zaměstnanec: No, zákusky, co jiného?
Bambula: A ppproč všechny tak divně zírají?
Zaměstnanec: Ale z toho si nic nedělejte, tady pracuje jedna taková, říkáme jí ksichtofilka. Ona je na tohle ulítlá, všude by narvala oči, ale docela to frčí, tak si jí tu necháváme.
Bambula: Aa-ha. No tak bych prosil dvě ty koule s těma šilhavýma očima, kávu a zmrzlinový pohár.

Vypravěč: Mezitím ve výrobně Mléčného baru...

Ksichtofilka: Tááák, a teď ještě mikrokamerky do očiček, mikročip do podoocáskové kakací dírky a další várka je hotová...


Vypravěč: Nikdo nemá nejmenší tušení, že ksichtofilka je tajně nasazenou agentkou s krycím názvem "Mlíčňák" a že tímto způsobem sbírá materiál pro vládu, kterou nesmírně zajímá stav zažívacího ústrojí obyvatelstva země. Pokud budou výsledky neuspokojivé, což znamená, že se lidé mají relativně dobře a těší se dobrému zdraví, přijdou rázná opatření...

9 komentářů:

  1. Tak to je super D Další kamera do kakací dírky jako pojistka Prostě super

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy že já se dostanu do takovéhoto článku jako odborník na fobie.....to jsem nečekal.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji ti , určitě nenabídnu, páč bych vůbec nevěděla, co s tím. Vlastně... mohl by mi poradit synek...

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Taky paní rybička a pan pinďour

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Ti dva už jsou naštěstí v útlumu .

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Děkuji ti , právě jsem se od srdce zasmála, když jsem si představila, jak na tebe jídlo mrká .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).