Šnekoužrout


Za barem II #32: Rychlá večeře za pět minut
Zadání dvaatřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Příprava této šnečí bašty byla jednoduchá - pomazánkou jsem slepila plátek šunky a sýra, srolovala do tvaru šneka a toho pak posadila na chleba s pomazánkou. Pět minut na výrobu stačilo bohatě. Tedy, ony by stačily i minuty tři, ty dvě jsem totiž vyplácala na piplačku se šnečíma očiskama :).

13 komentářů:

  1. Mňámka ! *o* Toto vyzerá neskutočne chutne ! :3

    OdpovědětVymazat
  2. to je úžasné... hned bych to snědla :) :) ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc času prostě vždycky zaberou detaily

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, ale ty jsou na chování v akvárku a ne na jídlo ne? :P

    OdpovědětVymazat
  5. Šnekožrout by byl pozřen kosmickou rychlostí!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  7. A zkusili jste hru, kdo je nejpomaleji alá po šnekovsku sní? To by jistě nikdo neuspěl

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Jo byl,ale nějak bych tam ještě vcucla nějakej,jestli mě chápeš

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Děkuji, hru jsme nezkoušeli, protože doma nikdo, kromě mně a prcka nebyl. No a ten tu pálivou pomazánku nemusí, takže konečně taky někdy zbylo něco na mně .

    OdpovědětVymazat
  10. Já ty Tvé výtvory k slupnutí miluju

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).