Tvoření s dětmi - Dort s mořským překvapením


Za barem II #43: Dort z písku
Zadání třiačtyřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Když jsem se ráno podívala na zadání úkolu - postavit dort z písku - a pak ven z okna, říkala jsem si, že dnes bude soutěžní volno. Ale osm stupňů dlouho nevydrželo, mlha hustá jako mléko se rozpustila a vylezlo sluníčko, které nám to krásně prohřálo na příjemných dvacet. A tak Procházkovi vyrazili na procházku k přehradě, na pískovišti jsme vysypali tašku s pískověcmi a měli radost, že na nás vykoukly i mořské kamínky z dovolené, na které jsme jaksi zapomněli, protože jsme od návratu na pískovišti nebyli. Kamínky nám posloužily jako zdobení na dort, který jsme společně s Matýskem "pekli". Míša měl snahu, ale poté, co zjistil, že se na hřišti nachází spolužačka, mu to asi bylo "blbý a trapný". Chápu ho, já zase nesnášela, když mě máma držela ještě v pubertě na přechodu za ruku :).

"Pekli" jsme dort :)

20 komentářů:

  1. Krásný dortík,škoda že z písku

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně že se pod tou lopatkou písku nepoškodil ten skvělý dortík. Jsi šikovná pekařka, jak doma, tak v terénu. A sluší ti to, krásně se usmíváš, jseš pohodová ženská.   

    OdpovědětVymazat
  3. Na pískovišti dochází k mnohým záludnostem.

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajn, že máš za zády děti, jakožto zástěrku. Já ani nevím, kde ty naše staré formičky na písek zmizely A dortík se ti povedl, jsi moc šikovná pekařka!

    OdpovědětVymazat
  5. Třípatrák, páni! To budou mít skřítci Pískovníčci pošušňáníčko

    OdpovědětVymazat
  6. Tyyjo, první dort a hned laťka tak vysoko? Máte můj obdiv. Já zatím řeším dilema, kde sehnat vůbec nějaký písek.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš, jako kdybys nad tím pískem zvítězila

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takový dort bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  9. Písek je prevít, zaleze úplně všude, a když říkám úplně - myslím ÚPLNĚ     

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: JÁ TO VÍM!! Stačil týden u moře a když už pomalu zapomínám, lopatka plná písku mi to mile připomněla .

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný pískový dort a šikovná pekařka.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Snad proto nesnáším písečné pláže u moře Jezdíme na kamínkové

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, dort je parádní, pobavil mě starší syn s "předváděním" se spolužačkou a fotka výrobku i s pekařkou je dobrá. Písek je fakt naprosto kouzelný materiál - minimálně v té schopnosti proniknout všude...máme ho neustále doma v hojné míře, ale to už je nevýhoda pískoviště na dvoře a dítěte nadšeně probíhajícího ve venkovních nazouvácích i do veškerých prostor doma

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Děkuji , koukám, že je to všude stejné

    OdpovědětVymazat
  15. eliskanezvalova16. srpna 2012 v 22:25

    ten dort je báječnej ja bych ho snědla jenom kdybi nebyl s písku             

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě ho polít čokoládovou polevou a nikdo nepozná, že je z písku!

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Dokud se jím nezačne cpát !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).