Řízkofil


Za barem II #42: Svačinka k vodě
Zadání dvaačtyřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Dnešní úkol - navrhnout sváču k vodě - byl velmi jednoduchý. Právě dnes bych k vodě volila především horký grog a nějaké dobré skořicové sušenky k tomu, no a kromě toho bych doporučila přibalit peřinu a možná i ušanku, vysedávat ve třinácti stupních u vody totiž není zrovna med. Ale pominu-li dnešní příšerné počasí a budu-li si představovat, že tu je krásných třicet a já si užívám sluníčka na té naší úžasné pláži, k svačince bych určitě volila...

...osvěžující ovoce, energii dodávající sušenky a jakožto hrdý zástupce početné řizkofilové komunity rozhodně nesmím zapomenout na řízek od oběda :).

23 komentářů:

  1. Mňam, mňam. Tak si říkám, nechceš adoptovat ještě jedno (leč trochu přestárlý) dítě? Vážně by se mi u tebe líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Jů! Tohle se u vody fakt šikne, já mám po plavání vždycky hlad, že bych snědla svůj ocásek!

    OdpovědětVymazat
  3. Řízek v housce jsem ještě neměl - musí to chutnat určitě dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jako matka vím, co se má .

    OdpovědětVymazat
  5. velmi zajímavá kombinace, sbíhají se mi sliny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem ti říkala, že tebe bych chtěla mít doma?

    OdpovědětVymazat
  7. A řízek od oběda jsi elegantně přizdobila plátkem rajčeta a zabalila do celozrnného hávu. Chutná svačinka!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Na to jsem zvyklá tady od nás, takže žádný problém. Stejně jako hodiny žehlení, protože u nás se žehlí i pere ve velkém stylu.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc velká houska a moc malej řízek.   

    OdpovědětVymazat
  10. řízečku, řízečku - kousku maličkýýý ale lepší než suchá houska

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že ty dobroty jsou jenom na obrázku a ne tady přede mnou souhlasím, v takové zimě u vody by byla sebevražda léto si hraje na jaro ://

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Se to ještě pocákalo dresinkem a jak ten cmrnda malej chutnal !

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo, mám z té fotografie akorát chutě=D Doma ale vyhrabu možná ještě tak ty bebe sušenky xD

    OdpovědětVymazat
  14. eliskanezvalova16. srpna 2012 v 22:29

    vypada to lakavě moc zdrava strava      ale co když budu mít velky hlad tak si přidam

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: To musí stačit i žravci .

    OdpovědětVymazat
  16. Řízek naplní, ovoce osvěží a sušenky nabudí, tak co více si k vodě přáti (když ne k vodě, tak aspoň na piknikové dece v obýváku )? To mi připomíná reklamu na Bebe- dáte mi jich ještě osm? Ale pak jim to asi přišlo trapné tak to změnili na Dáte mi ještě jednu?

    OdpovědětVymazat
  17. [22]: Reklamu na Bebe jsem viděla, ale pamatuju si akorát to "Dáte mi ještě jednu", to první mi trochu uniklo .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).