Puding bez očí


Ani netušíte, jaké jsem měla tiky narvat na ten puding oči, čumák, případně nějakou tu parádní čupřinu. Ale protože jsem slíbila, že v letošní soutěži už kukadla nepoužiji (a sliby se mají plnit), tak je tu dvoubarevné cosi s čokoládovým čímsi :).

Za barem II #59: Dezert s pudingem
Zadání devětapadesátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

14 komentářů:

  1. No jo, holt naše ksitíkofilka musí podstoupit odvykačku........mňam.

    OdpovědětVymazat
  2. Oom..mňam. Ten bych si hned dala. ^^"

    OdpovědětVymazat
  3. Né!My chceme malá vyjukaná kukadla!!   

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě, jak ti drží pohromadě ty filigránské lístečky, nejsou v nich drátky ?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo tě to donutil slíbit?!:) syčák!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám za milé komentáře :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Nee, mně se ty ksichtík hrozně líbily ale! Ale je pravda, že bych neváhala ani nad touhle dobrotou. :)

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Děkuji, zase budou, já to dlouho bez těch okatých potvůrek nevydržím .

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: To je dobře. Já jsem z nich vždycky úplně hotová.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).