Blafy, co letí :)


Za barem II #36: Kulinářský paradox
Zadání šestatřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Tak to nechápu, já si tady málem zavařím své šedé buňky nad vymýšlením a kombinováním zdánlivě neslučitelných pochutin, které ale chutnat mají, vymyslím příšerný patvor (nejsem dokonalá, můj minulý článek o blafkoulích to jenom dokazuje a překvapivě jsem hrdá na to, že jsem se takhle náramně ztrapnila a vůbec ho zveřejnila) a přitom běžně jím něco, co z vás možná málokdo... Blafíky jsem si pro vás připravila dva, oběma jsem byla krmená od dětství, stejně, jako moje maminka, která si tyto lahůdky přinesla do Čech ze své polské domoviny a oběma se dá říkat kalorická bomba. Oprava nepovedeného se tentokrát povedla.

Prvním blafíkem je variace na housku s máslem, marmeládou a tvarohem, jen místo odkapaného tvarohu z folie jsem náhodou použila sýr cottage, protože tvaroh nebyl. Prosím vás, cottage jen přírodní, ne s pažitkou, nejsme prasátka! :) A ačkoliv může moje kombinace nahánět husí kůži, vězte, že to je opravdu mňamina.

Tak mě napadlo: Máte-li chuť, napište mi do komentářů, s jakými nejneobvyklejšími kombinacemi chutí jste se u sebe, svých příbuzných či známých, setkali?


Druhou dobrotou je houska se zakysanou smetanou posypaná cukrem, Bože, to je mana, když se ten cukřík začne rozpouštět ve smetaně...

13 komentářů:

  1. Cottage miluju, ale kombinovat ho s marmeládou by mě vážně nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle nebo něco podobného si dávají Angličané k zelenému čaji o páté.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně je trochu špatně, ale proti gustu... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Blafy? Vždyť jsou to pochoutky

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy to jsou vskutku zajímavé pochutiny Všechno z toho jím, ale takhle dohromady mě to nikdy nenapadlo Nevím, jestli bych si pochutnala na housce s marmeládou a cottage sýrem, ten mi tam moc nesedí, ale kdo ví, možná že to spolu dohromady chutná báječně Myslím, že marmeláda možná i tu chuť sýra dost přehluší

    OdpovědětVymazat
  6. Jendou jsme na svatbě měla jako předkrm broskev, na tom kuřecí pomazánku, cibuli,sýr a opečenou tyčinku a to celé bylo polité čokoládovým topingem.  Koukala jsem na to jak zjara a moc se mi do toho nechtělo, ale bylo to výborný! Až jsme litovala, že  jsou předkrmy tak maléé

    OdpovědětVymazat
  7. zakysanou smetanu s cukrem mám taky ráda, nebo eště s piškotama nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to věřím, že jsou to dobrůtky. A děkuji, právě jsi mě inspirovala, tedy přesněji také jsem si vzpomněla na jeden svůj oblíbený blaf.

    OdpovědětVymazat
  9. Můj bráška si vždycky rozkrojil housku - půlku namazal nutelou, druhou pomazánkovým máslem a na to šunku. Potom půlky vzal a zase je spojil.

    OdpovědětVymazat
  10. a tak ono to nebude zas nic tak strašnýho, vždyť cottage je víceméně bez chuti a ta původní varianta s tvarohem je vlastně taková obdoba vdolku, jen místo smaženýho kynutýho těsta je ta houska. Takže - proč ne, hlavně když ti chutná

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já doslova ujížděla na housce s majolkou. V době svých studií to bylo kalorické a mňamózní. A také levné - houska stála 30 heléřů, majolka ve vaničce kolem dvou či tří korun - tuším, že 2,90 a jedna majolka vystačila na 5 housek. Byly pak nádherně promaštěné a měly nakyslou chut' majolky. I dnes na to občas dostávám chut'.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám moc ráda cottage, hlavně jako pomazánku s nivou a kukuřicí a nevím, co do toho ještě ségra přidává Taková kombinace s marmeládou by mě nenapadla a možná, že by to mohlo být vážně chutné

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Já ho taky miluju a tohle vzniklo opravdu náhodou a fakt to chutná .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).