Skládání ubrousků - Vánoční Elfí botka :)


Loňský úkol týkající se skládání ubrousků jsem zvládla takto a proto jsem letos zavrhla květiny a šla do bot. Přesněji řečeno, do elfích bot. Nevím sice, jestli elfové nosí i boty bílé, žluté, meruňkové, lila nebo růžové, v každém případě jsem se u skládání velmi bavila :).

Za barem II #55: Origami z ubrousku
Zadání pětapadesátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

V originále je to botka zelená, skládaná z plátěného ubrousku obdélníkového tvaru, já jsem si to opět pojaninkovštila a botky jsem vyrobila v jiných barvách a z papírového ubrousku tvaru čtvercovitého. No to bych snad ani nebyla já :).


A barevné variace...

Slavnostní tabule se boty nedočkaly, protože v nich druhorozený neviděl elfí obuv, ale pistolky. Podle toho také ubrousky vypadaly a tak ty zmuchlaniny skončily jako papírové utěrky na stůl :).


Měl-li by někdo zájem si elfí botu vyzkoušet, zde je video-návod :).

20 komentářů:

  1. Koukala jsem na video a jestli jsem poslouchala správně, tak toto je Popelčin střevíček, ne Elfí botka, Elfí botka by to byla, kdyby byla na výšku a neměla ohnutý ten lem. Vlastně kdyby se neudělal ten poslední krok, co tam ukazuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Elfí obuvnictví vskutku pokročilo vpřed! Gratulace

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je skvělý. Janinka na hrad!

    OdpovědětVymazat
  4. [8]: Děkuji pěkně, zná-li někdo nějakého elfa, kterému nebude vadit, že to je vlastně botička Popelky, může mu mě doporučit .

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to by mě nenapadlo. Ale skvělý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé! Jsem si jistá, že elfice mají různé barvy i styly. Já osobně bych si obula ... růžovo-krémové

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo to je krása! Musím si koupit barevné ubrousky. Dneska jsem se plácala s jedním bílým a prostě to nějak furt nebylo ono. :/

    OdpovědětVymazat
  8. Je to super a elfí botku mi to připomíná mnohem víc než střevíček=)

    OdpovědětVymazat
  9. [15]: Děkuji, jsem ráda, že nás je víc .

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych se zeptat na postup :O ..?

    OdpovědětVymazat
  11. [17]: Děkuji , úplně na konci článku je odkaz na video, podle kterého jsem botku skládala .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).