Nenažrané bestie


Za barem II #45: Krmení divoké zvěře
Zadání pětačtyřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Na tento termín, kterým jsem počastovala tisíce kaprů v naší přehradě, nejsem moc pyšná, ale když oni vážně jsou... Jakmile jde o žvanec, kapr přestane znát bratra či sestru. Dostat se mezi ně, když jim házíme nastřádaný chleba, musí být o život. Tedy alespoň ten můj, já nejsem nijak cimprlich a ruce i nohy si namočím do kdečeho, ale mám pocit, že bych to osobní setkání odnesla infarktem, protože otírat se mi tahle hora oslizlého masa o nohy...

Díky odpouštění vody z přehrady se kapříci, už takhle nahňácaní u hráze, mačkají půl metru od břehu...


Záběr z krmení...


Někdo chodí krmit kachny a někdo zase labutě. Někdo dopřává ptáčkům a někdo zvířátkům v lese. My chodíme krmit kapry... :)

14 komentářů:

  1. Páni, krmit kapry jsem ještě nezkusila

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ono to ostatně koresponduje i s názvem tohoto článku.   

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si dokonce troufnul tvrdit, že ti kapři mají hodně společného s lidmi.   

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ale hladové mršky. x)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fakt krmení dravé zvěře. Pěkně se ta voda vře, a kačky, jak vidno, jsou taky pořádně při chuti.

    OdpovědětVymazat
  6. Vzpoměla jsem si, jak jsem byli v roce 1990 v Paříži a v parku poblíž Louvre byli kapři v jezírkách. Házeli jsme jim okoralý chléb, který s námi už pár dní putoval a já pronesla: "Hele, jak jim chutná českej chleba" a místo manžela mi odpověděl naprosto cizí chlap: "Jsou to mrchy nenažraný". Odpověd', kterou jsem nečekala.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdosi se z vody vynořil !

    OdpovědětVymazat
  8. Ti se na to vrhli, jako kdyby dlouho předtím hladověli=D

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Mrchy jsem jim říkala taky , ale pak se to nějak zvrhlo na bestie. Vskutku nečekané slyšet podobná slova v Paříži .

    OdpovědětVymazat
  10. eliskanezvalova16. srpna 2012 v 22:19

    páni to je super se na to koukat           

    OdpovědětVymazat
  11. U Vás je kaprů požehnaně koukám Tolik jsem jich na jednom místě ještě neviděla a že už jsem jich krmila několik beztak se ty labutě příště přidají, takovou hostinu nemáš každý den

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).