Jedlůvky a jedůvky


Za barem II #33: Atlas hub
Zadání třiatřicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Úkol zněl jednoduše - vyfotit nebo nakreslit šest druhů hub, tři jedlé a tři jedovaté. Původně jsem do toho lesa opravdu chtěla jít, houby najít a stařečkem fotoaparátem je zvěčnit. Ale když mi maminka smutně udělala přednášku o tom, že u nás nerostou (a když už to řekne ona, naše "čmuchalka houbová", která z toho lesa vždy něco přinesla, i když ostatní houbaři spráskaně chodili domů s prázdným košíkem, můžete tomu věřit na 100% :)) a ona vůbec neví proč, pustila jsem se raději do zvěčňování pastelkového.

Jedlé trio

Bedla vysoká


Hřib smrkový


Liška obecná


Jedovatá muchomůrková trojka

Muchomůrka červená


Muchomůrka tygrovaná


Muchomůrka zelená


P.S: Omlouvám se za kvalitu fotografií, ale lépe to prostě nešlo a že jsem se sakra snažila...

12 komentářů:

  1. Hezký,my dneska jedeme za tetou a chceme houbařit....Doufám že alespoň jeden hřibeček či bedličku najdeme

    OdpovědětVymazat
  2. že nerostou? nám na ně už teda nestačej ani košíky a místo v lednici

    OdpovědětVymazat
  3. Muchomůrkové trio je nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se povedly ty jedovaté - je to záměr?

    OdpovědětVymazat
  5. krásné houbičk.. my byli dneska a našli jsme jen půlku košíka.. :// NIC neroste :/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké houbové pastelkování Podle mě vůbec nevadí, že ses rozhodla pojmout úkol takto. Kdyby ses dala ještě do nějakých obrázků, mohl by to být atlas hub očima pastelek a vůbec by to nevadilo, protože Ty kreslíš opravdu nádherně

    OdpovědětVymazat
  7. Super. To já bych nenakreslil ani za rok. Na malování sem děsný střevo.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Děkuji ti, ale já si pořád myslím, že to je na úrovni čtvrťáka , nemůžu umět všechno .

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné tohle bych nenakreslila

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).