Naposledy


Dnešní shlédnutí dvacetiminutového "domácího" videa z Dinoparku i s komentářem mi tak dokonale vymylo mozek, že absolutně netuším, jestli moje šedé buňky nebudou stávkovat a jestli dokáži vůbec něco zrekapitulovat, jak velí dnešní úkol...

Za barem II #62: Hodnocení velké prázdninové soutěže Za barem II
Zadání dvaašedesátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Mí mozkovníčci potřebují nutně regeneraci, je to horší, než jsem si myslela a tak žádné dlouhé vymýšlení, odpovídat budu hezky popořádku, jak jsou v úkolu kladeny otázky...

Dnes budete mít za úkol napsat celkové hodnocení této soutěže. Jak se vám soutěž líbila?

Soutěž se mi líbila moc. Jsem tvor kreativní a tvoření mě velmi baví. A je jedno, jestli mám něco upatlat v kuchyni, nastřihat, slepit, navléct nebo postavit z kostek.

Který úkol vám dal nejvíce zabrat?

Tady je to jednoznačné, mám problém s texty, takže to byly úkoly Hádanky pro malé kuchtíky, Pohádka o Kulihráškovi, Pohádka o třech medvědech a ztraceném děvčátku, Divadelní scénář a Veršované menu.

Jaké typy úkolů vám nejlépe vyhovovaly?

Určitě výtvory kulinářské, protože tam se tvořivosti meze nekladou a mohla jsem se na nich vyřádit.

Který úkol vás svým zadáním překvapil?

Rozhodně Večeře pro lesní skřítky a Dort z písku, tyto úkoly mne opravdu překvapily, ale nutno podotknout, že velmi mile :).

Kolik členů rodiny jste do soutěže zapojili?

Kromě mně často pomáhal i Míša a někdy i Matýsek. A jednou, když jsem potřebovala vymyslet název článku, tuším, že to byly Jedlůvky a jedůvky, se zapojil i manžel.

Zúčastnili byste se někdy v budoucnu podobné soutěže?

Ráda bych, ale příští rok mi to nejspíš povinnosti "právě se vrátivší matky po rodičovské dovolené do práce" nedovolí. Ale jak se znám...:)

Toť má skromná rekapitulace. Jen bych chtěla ještě dodat, že díky soutěži jsem poznala několik milých a kreativních lidiček, jejichž blogy budu vymetat i nadále. A také bych moc chtěla poděkovat Mami a spol. za skvělé úkoly, krásné ceny a ocenit tu spoustu práce, která jistě se soutěžením byla spjatá. Takže ještě jednou díky :)!

8 komentářů:

  1. Krásně napsané, stručné. Nechápu jak pořád můžeš mít tak úžasné články :) Určitě se příští soutěž musíš zapojit, tvoje výtvory mně mnohokrát motivovali

    OdpovědětVymazat
  2. Problémy s texty? Ty tvoje byly vždycky geniálně vymyšlené

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu mě mrzí, že už je po všem.....ale zase se můžeme těšit na to, co nám asi Mléčný bar zase připraví.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Děkuji ti, asi se začnu červenat . Ráda bych i příští rok patlala, ale nejspíš na tom budu s časem dost na štíru...

    OdpovědětVymazat
  5. Je opravdu zajímavé se dívat na všechny ty výtvory a šikovné lidičky, kteří jsou jejich autory Myslím si, že jsi nám všem dokázala ještě víc, že jsi opravdu tvořivá osoba

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Děkuji ti moc a už poněkolikáté se chválou červenám !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).