Bubáci


Za barem II #50: Drobná cukrátka
Zadání padesátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Na co všichni upírají své marcipánovo-čokoládové pohledy? No přeci na...


...svého nebohého, lehce oroseného kolegu - modela... :)

38 komentářů:

  1. No to je ale barbarské, barbarsky dobré takhle jim ho před očima naporcovat, že se nestydíš   

    OdpovědětVymazat
  2. Civí tak, že by se ve mně čekulády nedořezal...

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů ti jsou roztomilíííí. Nechceš k nám občas zajít zplodit zase něco takového?

    OdpovědětVymazat
  4. chudák ten, co je rozpůlený :( vypadá to kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
  5. eliskanezvalova20. srpna 2012 v 11:59

    vypadají hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám za mlsné, bojínkovské i soucitné komentáře .

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ty mi zase děláš chutě.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten druhej to chudák pěkně odnesl.   Mě ani nepřipadají jako bubáci. Ty jejich vyděšené pohledy spíš naznačují, že se sami něčeho děsně bojí. Asi sežrání.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Janinka s Kerrií jsou dvě takové chuťové podněcovatelky.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Podněcovatelky? Spíš bych řekla provokáterky mých chut'ových buněk. Po tom chlebu, co jsem měla k obědu.

    OdpovědětVymazat
  11. Dělat jídlu kukadla je děsnej hřích   

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Viď? To já i kaprovi nejdříve vydloubnu oči, než z jeho hlavy udělám polívku. To aby neviděl ten masakr.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Hele, to na tom musíte být dost blbě, když máte k obědu jen chleba. Teda, já jsem měl třeba včera večer taky chleba. Ale k němu třicet deka uzenýho.   

    OdpovědětVymazat
  14. Bubáci dostávaj 10 bodů navíc, a to za všechny okatý strašidla v této soutěži. Měla bys jim ten kukuč nechat patentovat

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Já k němu měla taky kus masa, který včera zbylo z grilování na oslavu narozenin vnučky. Ale bylo to studený, dva lidi mě u jídla vyrušili a vůbec...

    OdpovědětVymazat
  16. Malkiel, SignoraA a Mami - já z vás normálně nemůžu, tady už je to jako na chatu .

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: A no jo, to jsem celá já .

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Čerstvý chleba je mňamka, tenhle byl starší a včera na stole poněkud okoral.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Třeba v takovém Mongolsku se jí nejen očima a s očima. Tam se dokonce jí jenom oči, jako pochoutka pro vzácného hosta.   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Mě by jen zajímalo, podle čeho ty vykulený kukuče dělala. Jestli to třeba dělala podle nějakého vzoru, co má doma?

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Ty by ses asi taky divně dívala, kdyby se do tebe někdo zakusoval.   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak se zapoj a ať ti to rychle uteče , já mám teď nohy na gauči, na nich noťas a lemtám kafíčko. Žádný šéf, žádný řev .

    OdpovědětVymazat
  23. S tím musela být vážně piplačka Ách jo, proč mi to děláš Jani? Takové dobroty a ani zkusit je nemůžu. I když by mi to bylo líto jíst

    OdpovědětVymazat
  24. dokonalé, jenom slupnout (až se nebudou dívat)

    OdpovědětVymazat
  25. Hele a tohle sežrat, není to náhodou rasismus?

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Děkuji ti , piplačka s tím ale nebyla, to je rychlovka .

    OdpovědětVymazat
  27. To je fakt úplně boží! Až by mi bylo líto je sníst.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Pro jistotu bys měla vyrobit ještě bílé bubáky

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: A s černými myšlenkami.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).