Mini-myší dort


Za barem II #3: Sýrový dort
Zadání třetího kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE:).

Vzhledem k tomu, že jsem u nás doma sýrožravec pouze já a můj muž, který je momentálně mimo (mimo jako mimo, ne mimo, jako mimo, chápete? :)) a konzumace by zbyla pouze na mně, rozhodla jsem se vyrobit dortík ve verzi mini. Myšky mi byly inspirací díky článku na stránkách Mléčného baru - Tutok.

Základ dortu tvoří plátky cereálního toustového chleba, které jsou plněné a potažené sýrovo-vaječno-zeleninovou pomazánkou. Zakryto eidamem, tečky jsou z taveného plátkového sýra.


24 komentářů:

  1. Bleskoblesk-Flitsiee3. července 2012 v 14:40

    Hekzé,jsi fakt mistr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tutok je fakt hezký slovo, moc se mi líbí. Já říkám tudlevá, ale v podstatě je to to samé...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, akorát jsi mi s tou miniverzí vzala tak trochu nápad. Ale to je fuk, minidortíčky udělám tak jako tak, páč nemáme suroviny.  

    OdpovědětVymazat
  4. Stávám se od zítřka definitivně sýrožravcem. A budu taky muset méně pít, protože, považte, vidím bílé myšky!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Můžu jen smeknout za originální a krásně provedený nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý dort, vsadím se, žes ho taktak stihla vyfotit

    OdpovědětVymazat
  7. DOKONALÝ! Myslím, že jsi adept na výhru v Mléčném baru.

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, oba s Míšou byste si zasloužili Řád zlaté vařečky, opět velmi originální dobrůtky!

    OdpovědětVymazat
  9. Čím to, že už se ani nedivím?   

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji, děkují a ještě jednou děkuji vám všem za milé komnetíky !

    OdpovědětVymazat
  11. Mám u sebe na blogu něco, co by tě mohlo podle Vendy zajímat, či se ti líbit, takže tě k sobě zvu a podívej se na http://worlddandie.blog.cz/1207/inspirace-pro-vsechny-cukrarske-hracicky. Budu ráda když mé pozvání přijmeš.

    OdpovědětVymazat
  12. Dieri v syre vypadaju velmi lakavo . Aj mysky su k zjedeniu

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, já z tebe normálně dostávám hlad - jak se těším domů na taveňák a vajco natvrdo

    OdpovědětVymazat
  14. [19]: Hlad je nejlepší kuchař !

    OdpovědětVymazat
  15. Za tento úžasný minimyší dort získáváš 10 bonusových bodů NAVÍC.

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Neboj, skončí prázdniny a soutěž a už to bude zase normální .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).