Čuně


Za barem II #4: Hravá svačinka
Zadání čtvrtého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE:).

S úsměvem a pocitem zadostiučinění servírujeme malým či větším čuňátkům, která při svém hodování nezapomenou nakrmit i podlahu, zeď, či svoje oblečení... :)


20 komentářů:

  1. Krásný čuňopras, růžovoučký !To není jediná variace, naše rodina používá ještě slova vepřopras, praseopras a vepřodont. Většinou je slyším hulákat svého manžela, když nahlédne do synova pokoje. Nemyslí tím ale rozhodně takhle krásné čuńátko!

    OdpovědětVymazat
  2. No nezjec ho! ty urcite nemas doma problemi z nedojedenym tanierom

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný pěkný, to mě svačinka ještě čeká. Uvidím co vymyslím.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný. Obdivuju tvou fantazii při servírování pochoutek

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám vážně hlad! Proč mě nikdo, když jsem byla malá, takovéhle svačinky nedělal?! Proč mi je nedělají teď??

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdřív sejra a teď šunka - je ti jasný, že tě nemám ráda, páč mi děláš chutě?

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý čuník, škoda ho zožrať, jak by řek major Terazky...

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:[10]:[13]: Děkuji vám pěkně !

    OdpovědětVymazat
  9. Jej, ten je boží, škoda ho jíst

    OdpovědětVymazat
  10. Já už nic neříkám, (jedu zase proti času - to jen aby ti byla jasná ta rezignace) sice už nemáme prázdnou lednici, ale vždyť je čtvrt na tři v noci, to přeci nejde se podvolovat takovýmu nátlaku.   

    OdpovědětVymazat
  11. Čuně bambulínek si za všechny bambulínky, které kdy byli na tomto blogu spatřeni, zaslouží 10 bonusových bodů NAVÍC.

    OdpovědětVymazat
  12. [17]: Kdyby jsi ve čtvrt na tři ráno chrněla jako já, tak bys nemusela slintat !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).