Mléko v borůvkách


Za barem II #5: Mléčný nápoj
Zadání pátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Původně to mělo být mléko s borůvkami, množství borůvek ale výrazně převyšovalo nad mlékem... Ale i tak to bylo mňamózní.
A hustý :).


18 komentářů:

  1. Fíha, tak to je nádhera. Hned bych si dala. Asi spíš, jak ten náš doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pro, aby borůffky převažovaly vždycky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, na borůvky se chystáme zítra, tak uděláme buchtu a když zbudou, tak se inspiruji :) Vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě, jak by chutnalo takové mléko v třešních. Ale živě si dokážu představit ty účinky... Myslím, že borůvky budou lepší

    OdpovědětVymazat
  5. Fantasticky chutné a osvěžující, už od pohledu...

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám všem, i když mám takový pocit, že bych dokázala vykouzlit víc. Ale mně se v tom vedru tak nééééchcéééé !

    OdpovědětVymazat
  7. Nam akurat dozrievaju maliny, tak rozmyslam ich zajtra obrat a urobyt nieco snich :). Vcera som robila bananovy koktejl, ale ten tvoj cucoriedkovi vypada lepsie .

    OdpovědětVymazat
  8. No "hustý" to bylo určitě.. vypadá krásně! (HMM... borůvky!)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám za milé komentíky... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vskutku mňamózní nápoj, také jej doma děláme, přidávám práškový cukr a polárkový dort.

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Se zmrzlinou jsme to ještě nezkoušeli, ale cukřík dáváme taky .

    OdpovědětVymazat
  12. Cha cha, mám to, borůvky mám v lednici, konečně něco, co můžu taky "zežrat", nebo spíš vypít?.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mě napadá, že bych si také mohla udělat nějaký prázdninový koktejl

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: S koláčem je moc práce, tohle je do veder mňamina .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).