Hmyzáci


Za barem II #23: Slané pohoštění
Zadání třiadvacátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Konečně jsem se taky dostala ke slanému pečivu. Tedy, já se k němu dostala už dřív, jenže moje vypiplané slané tyčinky neměly doma valný úspěch, protože v nich nebyl alespoň kousek něčeho, co by připomínalo maso :). Takže jsem se vrátila ke starému a osvědčenému receptu na slané pohoštění - minišnečkům z listového těsta plněným uzenou šunkou a taveným sýrem v plátcích.

Tentokrát jsme ale kromě nájezdu pidišnečků měli pro oživení i nálet motýla...:)


A tady je oblíbená šnečí klasika...

10 komentářů:

  1. Ten motýl je pěknej. A tak víš, šněčci z listového těsta nikdy nezklamou.

    OdpovědětVymazat
  2. Proč já u tebe vždycky dostanu hlad    Ale je to inspirativní, vždycky jsem zvědavá, s čím přijdeš příště :))

    OdpovědětVymazat
  3. Takový motýl je sen každého entymologa.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmyzáci jsou téměř mimozemští. Ale určitě budou chutní a výživní!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi vždy originální Jani Takový motýlek, to musela být pěkná piplačka a k tomu plátkový tavený sýr, ten jsem na šnecích ještě neviděla. Jistě to bylo výborné (nebo ještě něco zbylo? )!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).