Sssyčáci


Za barem II #28: Palačinky
Zadání osmadvacátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Opět musím poděkovat Mléčnému baru za inspiraci, konkrétně za
dnešní "hadí" večeři :).

15 komentářů:

  1. Jů, hadíčci.  Roztomilost sama. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Teda pojala jsi to hodně originálně. x) Paráda.

    OdpovědětVymazat
  3. To není možný, ty se mi snad jen zdáš.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak taková háďata bych doma na talíři brala taky. Lukáš furt prudí, že chce palačinky, tak se asi brzy obětuji

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá hadí večeře Kdyby místo šlehačky na očích byly lesní jahody, asi bych se jich bála více I tak se mi líbí moc! Ty se zkrátka nenudíš

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To o mně říká víc lidí.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Děkuji ti Vendy, myslím, že už jsem to tu psala, ale láskou k tvoření bych se asi neuživila .

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:No, je mi to jasný, dnes je těžká doba na uživení se, ale ta myšlenka by se mi líbila. Místo klasických zákusků (nebo vedle klasických zákusků) tyhle vychytánky. Prostě sladkosti jinak...

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jo jo, já ti rozumím, taky by se mi líbilo, kdyby mi na talíři přistálo něco, co se vymyká standartu .

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nevím, jestli bych je vzhledem k roztomilosti dokázala pozřít.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Žádný soucit, večeře je prostě večeře . A děkuji .

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, to jsou parádní palačinky To musí děti slupnout hned

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Děkuji ti, taky, že jo. A nejen dětičky .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).