Matla-patla dezertík


Za barem II #16: Tvarohový dezert
Zadání šestnáctého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Recept je jednoduchý, spatlej dohromady všechno, co ti chutná a co najdeš doma :).
Drahá polovička tvrdila, že to bylo mňamózní. Mrňous nic netvrdil, jen mlaskal, tak asi jo :).

17 komentářů:

  1. A já mám právě takové úplně nejraději. :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jo, akorát to nesmí být řízek s pudinkem .

    OdpovědětVymazat
  3. VYpadá to teda hoodně dobře. x)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ráda dávám kakao s banánama

    OdpovědětVymazat
  5. ja som 1500km od domova, vyhladovaná tu ležím a odchádza mi klávestnica od tých slín čo na ňu tečú dala by som si..ale jedine čo tu máme je jeden jogurt, teplé mlieko, klobása a čínske rezance

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, jsem právě spořádala toustík na večeři a musím přiznat, že tuhle dobrotu bych si dala jako dezertík hnedle

    OdpovědětVymazat
  7. Spatláno líbivě, lahodné už pro oko, natož pak pro chuť! Líbí se mi to kakaové srdíčko na povrchu. Skvělý dezert.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně, že je spatlaný od srdce

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takhle kreativně bych asi nic uvařit nedokázala, ale vypadá to náramně

    OdpovědětVymazat
  10. Dezert "co dům dá" bývá většinou velice zdařilý a tys ho ještě navíc krásně ozdobila. Nedivím se, že mrňous mlaskal a manžel chválil. P.S. Ještě, že už jsem po obědě.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji vám za milé komentáře , mám radost, když se naše patlaniny líbí .

    OdpovědětVymazat
  12. Už od Pohledu to vypadá užasně, někdy vyzkouším. A pěkný blohg :)

    OdpovědětVymazat
  13. Uááá...to vypadá dobrožravě

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).