Pták Ovocňák a Kyti myti


Za barem II #30: Mozaika z ovoce nebo zeleniny
Zadání třicátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Mozaikování patří k mým velmi oblíbeným tvořícím technikám, zadání dnešního úkolu se lišilo pouze použitým materiálem a tím, že Míšovo i mé dílko nebylo ve finále zasádrováno, ale sežráno. Fakt, kdyby jste ta cpoucí se děcka viděli, neřekli by jste to jinak :).

Míšova květinka :)


Pták Ovocňák :)

15 komentářů:

  1. Z toho ptáka by bylo pěkné vitrážové okno.

    OdpovědětVymazat
  2. Pták ovocňák je fantastickej, zlaté ručičky, Janinko - ale Míša má taky dobře našlápnuto. Myslím, že má být po kom...   

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nevím, jestli jsi to postřehla, ale měli jsme vytvořit mozaiku z ovoce či zeleniny a ty jsi stvořila hotové umělecké dílo. O.o

    OdpovědětVymazat
  4. Po sedmé pokus o odeslání komentáře :)))

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Ono to dneska nějak blbne, kdybych byla paranoidní, řekla bych, že to je nějaká cenzůůůra či co .

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby to šlo, mohla by sis to nechat zarámovat, protože je to opravdu moc povedené Tahle soutěž se mi moc líbí, jenom já na ni nejsem dost kreativní

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Děkuji ti moc , neříkej, že nejsi kreativní, tvoje komentáře jsou náhodou úžasně kreativní .

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Moudrost některých hlášek objevujeme většinou až dost pozdě. Tys to ještě zachytila včas...

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: A moje děti to prudí stejně, jako mně kdysi .

    OdpovědětVymazat
  10. páni!... ten ovocňák, to je geniální! :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).