Kozoidní biondifobie


Vážení a milí, jako spoustu z vás, i mě postihlo závažné onemocnění, biondifobie. Bohužel, dle vyjádření lékařů, v té nejtěžší možné formě, která se odborně nazývá "Kozoidní biondifobie" a je mutací klasické biondifobie, jejíž příznaky si můžete přečíst ZDE a syndromu "Kozy na titulku", o němž se můžete dozvědět více v komentáři číslo 350 ZDE.
K mé smůle, jak jinak, se však syndrom "Kozy na titulku" u mne vyskytuje v unikátní a několikrát zmutované formě, nad kterou žasne celá odborná veřejnost.
Lék na toto onemocnění, jehož výroba by byla velmi jednoduchá a vcelku levná, prozatím, z důvodu nezájmu o zachování psychického zdraví podobně postižených, neexistuje...
Prosím, držte mi pěsti, ať mne tato choroba brzy opustí, neboť má mysl strádá a buňky šedé mozkové chřadnou...

Taky vám tohle všechno kolem přijde jako jedna velká šaškárna??? :)

28 komentářů:

  1. Svým způsobem jsi ukázala tři kozy

    OdpovědětVymazat
  2. koza jako koza.. 3 nebo 2? ono to vyjde na stejno..

    OdpovědětVymazat
  3. Snad nejsou jedním z příznaků i rohy

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Taky doufám, mám pocit, že rohy by mi neslušely =DD

    OdpovědětVymazat
  5. Zachraň se kdo můžeš! Biondofobie už i mutuje!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doufám, že až tak daleko moje biondofobie nedojde

    OdpovědětVymazat
  7. Všimla jsem si toho včera, je to opravdu dobrá recese. A zajímavá odezva.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten článek o biondofobii mě pobavil, stejně jako tento Zkrátka Janin humor nadevše Dneska jsem nějak mimo, protože jsem místo biondofobie četla blondifobie, ani nevím proč (raději?)

    OdpovědětVymazat
  9. Začíná se to šířit. Musím naaranžovat koupelnu, ať se také můžu přidat do stáda

    OdpovědětVymazat
  10. [16]: Děkuji, blond vládně světu ! Ono o l vypadá skoro jako i, takže záměna je možná .

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Mně ten úhel pohledu připadá dost dobrej. Osobně se domnívám, že pravě kvůli tomu úhlu pohledu jsi tu fotku vylepila.   

    OdpovědětVymazat
  12. [19]: Úhel pohledu matoucí, pro mně ale dobrej, protože jinak bych nemohla být koza na titulku .

    OdpovědětVymazat
  13. Když dám obrázek bez koupelny, bude to platit?

    OdpovědětVymazat
  14. Ale jinak dobrá reakce, originální...růžky jsou moc pěkné, a kozí bradu už nosili faraoni a i taková Hatšepsovet nelenila a připnula si jí!

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: Určitě, já ji taky nemám z koupelny .

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: To odcházení lidí nechápu. Podle mě je to spíš zbrklé rozhodnutí.

    OdpovědětVymazat
  17. [24]: Ve svých dvaceti, pětadvaceti letech, bych možná z klubu odešla, v té době jsem byla strašně zabejčená a paličatá, nesnášela špatné zacházení a bezpráví. Teď jsem to samé, ale v mírnější formě, kolikrát nechápu, jak jsem vyváděla kvůli věcem, které by mi teď byly leda k pousmání.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, vzhledem k posledním událostem bych se tě chtěla zeptat, jestli máš pořád zájem o účast v soutěži o nejlepší kozí fotku. :)

    OdpovědětVymazat
  19. No tak soutěž začala, potrvá do neděle, tak scháňej hláski!

    OdpovědětVymazat
  20. [27]: A to já ne, já to nechám osudu !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).