Blog k večeři


Za barem II #27: Jedlý nápis
Zadání sedmadvacátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Dalším zadáním bylo vytvořit název svého blogu v jedlé formě. Okamžitě mě napadl úžasný nápad použít jako materiál kukuřičné křupky, které u nás doma frčí a tak je jich tu vždycky dostatek, jen bylo potřeba trochu víc prostoru na realizaci a ten na koberci se jevil více než lákavě. Úžasný nápad s křupkami vzal za své velmi rychle, neboť můj roztomilý druhorozený odmítal pochopit, že to NENÍ pro něj připravená pozdně-odpolední svačinka. Poskládané křupky mi přestavěl a zbaštil a tak jsem zaimprovizovala...

19 komentářů:

  1. Skvělá práce! Musela to být hrozná piplačka... Smekám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tý brďo!, říkají kluci. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad, vypadá to fakt hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je drsné - rapující citron

    OdpovědětVymazat
  5. Kreatívne to je :). Skvelý nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Kreativní! Písmenka jsou z melounové dužiny?

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám všem za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som chvilu rozmyslala z coho su pismena.. ach molonik, ale mi odlahlo

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko - jsi prostě k sežrání

    OdpovědětVymazat
  10. Moc dobrý nápad a navíc i zdravý!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).