Tramtadýdatramtadá


Tramtadýdatramtadá, na vědomost se velectěnému čtenářstvu dává, že z rozhodnutí Janinky, královny blogozemě Mozkovnie, se dnes 2. července, léta Páně MMXII, na počest Lucerny, výherkyně níže vyobrazených cetek, rozhlaholí zvony a všichni obyvatelé země (takže já) se budou veselit, tančit a hodovat.

No a co, tak mi z toho vedra hrabe. A komu ne? :)

Lucerna v Korálkové soutěži se svým tipem, že na soupravy bylo použito 800 korálků, byla skutečnému počtu 797 korálků ze všech tipujících nejblíže a proto jí sady právem náleží. Velká gratulace výherkyni, čest poraženým, jakmile obdržím zprávou autorovi adresu, posílám! :)




11 komentářů:

  1. Jééé, ten druhý je naprosto úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji výherkyni, uhádnout tento spletenec korálků bylo dosti obtížné

    OdpovědětVymazat
  3. Hm. To když má někdo trefu, ale co..já jsem taky jednou vyhrál

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Lucerně gratuluju, určitě bude mít velkou radost a koukám, že s tipem 815 korálků jsem skončila někde těsně za výherkyní. No a já si budu muset asi něco vytvořit sama

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeeeej, tak to si ma poriadne prekvapila. To som necakala! Diiiiik

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Ale no tááák, ještě určitě nějakou soutěž spatlá...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).