Asi ti to sežeru! :)


Za barem II #26: Koláčky z papíru
Zadání šestadvacátého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Toto zadání mě konečně donutilo vyzkoušet techniku, kterou jsem objevila už před nějakým časem, ale nemohla jsem se dokopat k tomu, abych něco vytvořila. Se zápalem svým vlastním můžu říct, že mě to chytlo a určitě o tomhle hraní s papírem na mých stránkách neslyšíte naposledy. Takže premérově - tramtadadá, papírový koláček splněn!

Když jsem výsledek ukazovala manželovi, mlsně se na něj podíval a povídá "Asi ti to sežeru!" No tak dobrou chuť! :)

22 komentářů:

  1. jé, vůbec se mu nedivím, krása! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá konzistence, takové nadýchané...

    OdpovědětVymazat
  3. Pro trávící systém by to nebylo zase tak hrozné...

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo no safra, teď mi doslova spala papula! Opravdu krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Mam stoho neuveritelnu chut na slatke

    OdpovědětVymazat
  6. Papírovou šlehačku miluju !

    OdpovědětVymazat
  7. No vypadá to vážně báječně! Hlavně ta čokoláda

    OdpovědětVymazat
  8. Když on je vážně k nakousnutí, papír nepapír

    OdpovědětVymazat
  9. Ten nemá chybu. Kam na ty nápady chodíš?

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám moc za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: To není tvaroh, snad poznám šlehačku    !

    OdpovědětVymazat
  12. Kreativní to myšlenka Jsi zkrátka šikovná Jani A těším se na další papírové hrátky!

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi zajímavá technika, opravdu k sežrání

    OdpovědětVymazat
  14. [21]: Děkuji, už se těším, až se do této techniky ponořím úplně .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).