Krokodýl Okurka


Za barem II #6: Zeleninová příloha
Zadání šestého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Divíte se prázdné tlamě?
Kde že mám své krásné zuby?
Protéza má naštvala mě...
Tak jsem vyplivl ji z huby!

13 komentářů:

  1. Ahoj :) kdo tu hledáte brigádu na léto, mám pro vás dobrý nápad :) Moji známí jsou tam také zaregistrovaní a mají vyděláno už tolik peněz jako kdyby tvrdě každý den v létě pracovali na brigádách! Jsem z toho nadšená! :) a přitom je to tak jednoduché...

    OdpovědětVymazat
  2. Toho bych dala ségře k obědu :) Vypadají stejně krásně

    OdpovědětVymazat
  3. A tvůj muž se neúčastní. Pokud si pamatuju, tak tohle je úkol přesně pro něj

    OdpovědětVymazat
  4. Alespoň je vhodný coby mazlíček pro děti Nekouše

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).