Bramboočko

Za barem II #8: Bramborové placky
Zadání osmého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Děkuji týmu Mléčného baru, že ulehčuje mojí mozkovně od zátěže, kterou pro ní představuje každodenní otázka "Co zase dneska upatlám k obědu/svačině/večeři?"
Vím, že dle zadání úkolu jsme kuchtit nemuseli a stačil jen recept, ale když my dostali tááákovou chuť :)!


Recept na plněné bramboráčky

1 kg jemně nastrouhaných syrových brambor jsem nechala chvíli odstát a pak z nich slila vodu. Přidala jsem jedno vejce, asi 100 g hladké mouky na zahuštění, sůl, majoránku a pořádnou dávku česneku. Dozlatova osmažené větší bramboráky jsem plnila zeleninovo-kuřecí směsí - na troše oleje jsem osmažila jednu cibuli, přidala půl na tenko pokrájené červené papriky, jedno rajče a na nudličky nakrájené jedno větší kuřecí prso. Směs jsem podusila, přidala lžíci kvalitního kečupu, okořenila - v tomto případě jsem použila kořenící směs "Adžika, nechala vydusit šťávu a směs nacpala milým bramboráčkům do tlamy :). Dobrou chuť přeji!

16 komentářů:

  1. Mnaaaam, co mi to robis.. slintam na obrazovku!!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné! Me GUSTA! Za tento úkol získáváš navíc 10 bonusových bodů, dohromady si tedy můžeš připsat 20 bodů

    OdpovědětVymazat
  3. Ty prostě všechno musíš udělat s nějakým pěkným, přitažlivým, vesele se tvářícím obličejíkem, viď?

    OdpovědětVymazat
  4. Ňamíí! Hned bych si ten jeho masíčkový úsměv dala. I když zase kdyby na mě koukal těma nádhernýma kukadlama, tak teda nevím, nevím.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  6. Mňááám, opět jedno z mých oblíbených jídel - zrovna včera jsem uvažovala, že bramboráky spáchám k večeři...nakonec zvítězila lenost a byly pečený brambory s česnekem, nechtělo se mi strouhat a míchat těsto na bramboráky

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, stokrát mňam a dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme taky kuchtili. Vlastně manžel! Edith a kluci

    OdpovědětVymazat
  9. No, tak vzhledem k tomu, co jsem už psala u pana Vajíčka Smutněaspikového, dál proti proudu času dnes pokračovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: U nás je zbožňují všichni, ani jsem je nestačila smažit...

    OdpovědětVymazat
  11. Rozčilen Frantischek  Dobrota !

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: , bramboráky dávají sílu, hlavně, když je v nich tuna česneku .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).