Jedenáctka blogu vládne...


...nakažlivost je ohromná a ano, i mě dostihla malá blogová pohroma v podobě jedenáctek, která se šíří rychleji, než chřipka v čekárně u doktora. Zadání je jednoduché - odpovědět na 11 položených otázek, napráskat na sebe 11 zajímavostí, zaúkolovat 11 nových blogů a vymyslet 11 otázek pro nové účastníky. Byla jsem zaúkolována hned dvakrát a snad se na mne nikdo nebude zlobit, když úkol splním jen částečně a odpovím pouze na otázky. Jedenáct zajímavostí o sobě si můžu leda tak vycucat z prstu a oslovovat další účastníky je doslova o hubu, protože v současném blogovém světě, který je jedenáctkami prošpikovaný, ztrácím přehled o tom, kdo už se v tomhle letadle proletěl a kdo ne...

První série otázek od Petry...

1) Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?
Manželova játra :) (kuchařské veledílo mé drahé polovičky - kuřecí játra s pikantní sladkokyselou omáčkou, sypaná kolečky cibule, s hranolkami a mojí epes rádes tatarkou).

2) Co se ti nejvíc líbí v blogovém světě?
Možnost podělit se o své nápady a myšlenky a nebýt za cvoka, jak tomu v reálném životě je.

3) Tvá oblíbená filmová postava?
Sherlock Holmes v podání Jeremy Bretta. Dej mu Pán Bůh věčnou slávu.

4) Jak nejraději trávíš volný čas?
Tvořím, patlám, píšu, tvořím, patlám, píšu...

5) Čím nebo kým bys chtěla být, kdyby ses znovu narodila?
Mým dítětem :). Ani netuší, jak moc dobře se ta robátka mají...

6) Domek nebo byt?
Domeček, zatím nesplněný sen.

7) Pes nebo kočka?
Rybičky.

8) Máš ráda vánoce? Jak se na ně připravuješ?
Mám, a moc. Během roku nakupuji dárky a strkám je do úložného prostoru v posteli, v listopadu vysmejčím místa, kam se, nějakou záhadou, celý rok nedostanu a v prosinci už jen tvoříme a patláme. A je nám fajn :).

9) Co tě dokáže zaručeně rozesmát? Jaký máš návod na dobrou náladu?
Zaručeným receptem jsou koniny mých dětí...

10) Máš nějakou fobii?
Ano, z vrcholných manažerů ženského pohlaví.

11) Nakupuješ ráda? Za co bys byla schopná utratit nejvíc peněz?
Chvíle strávené v supermarketu jsou pro mne nutným zlem. Ovšem když se mi do cesty náhodou připlete papírnictví nebo galanterie, to už je jiná káva :).


Druhá série od Valin...

1) Koho upředňostňuješ více, Jasoně anebo Drsoně?
Jasného Drsoně.

2) Znáš song "Když jsem takhle po ránu točil klikou lanovky?
Teď už jo :).

3) Máš zkušenosti s tím, že pýcha opravdu předchází pád?
Ještě mě to nepotkalo, ale v okolí pár případů znám.

4) Víš, co jsou to škrkny?
Ano, mám jich doma spoustu a nikdo mi nevěří, že opravdu nejsem bordelář a že mi ty věci schovávají ony...

5) Jakou bys přiřadil/a/ ke svému jménu barvu?
Napadl mě nechutný verš: Jana Marie, jako když nablije. Takže asi od každé barvy trochu.

6) Co myslíš, je smrt definitivní konec a nebo jen začátek něčeho nám neznámého?
Věřím, že smrtí život nekončí.

7) Co si myslíš o telepatii?
Něco na tom bude.

8) Vidíš nějaké opravdu účinné východisko ze současného světového marastu?
Bum. Velký bada bum.

9) Co bys na sobě chtěl/a/ změnit?
Nic, dokonalí lidé mi nahání husí kůži.

10) Co je pro tebe momentálně nejdůležitější na světě?
Jak dostat ze zámku v sušárně zápalku zacáknutou vteřinovým lepidlem.

11) Proč si vlastně začal/a/ blogovat?
Díky dementním sousedům. Ale ti už jsou naštěstí pryč a tak jsem depresivní blog zrušila a založila nový s optimističtějším kabátkem...

Pevně věřím, že na mě, díky mým odpovědím, nezanevřete a občas sem ještě zavítáte :).

24 komentářů:

  1. Já tedy jo!S tvýma odpovědma většinou souhlasím

    OdpovědětVymazat
  2. Manželova játra. Trochu jsem se lekla.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie odpovede naozaj patria nezamenitelne k tebe . Nuz, ale aj ja som sa zamyslela po precitani "manzelove jatra", ze ci to myslis vazne... a kolko tych jater vlaste manzel ma .

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi básnířka! Jana Marie je pěkné jméno.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky dementním sousedům za to, že tu jsi!

    OdpovědětVymazat
  6. manzelova jatra s rybickami me dostala

    OdpovědětVymazat
  7. Vyměnila´s dementní sousedy za dementní čtenáře s dementními komentáři...     

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi jako od Janinky. Nic jiného jsem ani moc nečekala.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, díky za odpovědi, pobavila jsi mě. Hele, tu fobii máme asi docela podobnou - já jednu takovou manažerku vyvdala a je mou švagrovou...no moc se naštěstí nestýkáme, ale myslím, že je dost jistou příčinou mé nechuti k dané "profesi". a s nákupy jsme na tom taky dost podobně - hyper-super nemusím, ale papírnictví, hobby obchody, metráž a galenterku, drogerku tady u nás (kde mi paní objedná a nechá dodat téměř cokoli, na co si vzpomenu, i když už ze mě a mých nápadů má asi psotník) naprosto miluju!

    OdpovědětVymazat
  10. Oh Yes, dala jsem zástupce tvého blogusu na plochu sestřina počítače, co to asi udělá..

    OdpovědětVymazat
  11. Janinko, chytla ses toho po svém, tvé odpovědi jsou zábavné. Manželova játra mě taky zarazila, říkala jsem si ale ale, copak to má být, pak jsem hned četla dál a vše je jasné. Vtipálku, takhle nás tahat za nos...

    OdpovědětVymazat
  12. Janinka zase překvapila a pobavila Tvé odpovědi jsou prostě skvělé. A dementní sousedi možná až tak dementní nejsou, když Tě přivedli sem, no ne?

    OdpovědětVymazat
  13. Na blozích už to začíná vypadat na hromadný duševní striptýz.   

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko, tvé vánoční pohledy jsou už zveřejněny, přijď se podívat a můžeš si i zahlasovat v anketě!

    OdpovědětVymazat
  15. [1]: Děkuji ti, jsem ráda, že nás je víc .

    OdpovědětVymazat
  16. jsem se pobavila a hnedle mám lepší náladu, ty jsi číslo

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, ty játra mě taky dost poděsily, trošinku jsem si vzpomněla na Hannibala Lectera..

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:[19]:  Moc vám děkuji, ale asi vás zklamu - nejsem ani číslo, ani šprýmařka, já taková jsem doopravdy, akorát nevím, jestli to je dobře, nebo špatně .

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: dobře je to - nejsi suchar a to je hlavní :)

    OdpovědětVymazat
  20. zajímavý důvod k vytvoření blogu :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).