LEGO robot


Venku vítr fičel a kvičel tak, že by tam vylezl jen blázen a tak jsme si zalezli do pokojíčku a stavěli robota. Kdo viděl mojí LEGO žirafu ví, že nejsem, co se velikostí staveb týká, žádný troškař a tak nebude překvapením, že nám i ten robot trochu přerostl :).

Omlouvám se za kvalitu fotografií, kromě toho, že aparátek už dosluhuje, bylo celý den nejen hnusně, ale i děsná tma.

LEGO robot :)


U robota nesměl chybět box na baterie...


...ani počítač (třeťáčkův vynález :))...


O co byl robot menší, než žirafa, o to byla delší jeho životnost. Ale ne o moc, řádově to počítám na minuty. Takže... zdravím do LEGO robotího nebíčka :).

10 komentářů:

  1. ten je super my lego doma neměli, ale  bratránka jsme stavěli obrovské mrakodrapy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Roboty jsem z lega stravěla strašně ráda potom přišlo období stavění domů.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už čekala, že jste šli pouštět lego draka No nevadí, i tak se mi Váš výtvor hodně líbí! Matýsek možná ani ke konci nemohl pomáhat, když je robot větší než on? A jak se tak na něj dívám, nebyl to robot s ubytovnou? V těch okýnkách by se možná dala žít Počítač tomu dodal na šmrncu, máš opravdu děti šikulky. Teď Ti položím těžkou otázku:  Po kom to zdědily?

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je teda super! Naprosto vymakaný. U nás bylo dnes celkem slušně, pánové vypadli odpoledne skoro na dvě hodiny ven  a já si (konečně!) umyla okna v baráku, takže mám největší část vánočního úklidu hotovou...

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám za milé komentáře...

    OdpovědětVymazat
  6. a copak všechno robotík uměl? já si snad dojdu pro lego vždycky mě tak navnadíš

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je náádhernej, úúžasnej nápad!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: On toho moc nestihl, páč byl brzo zkratován .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).