Vánoční tvoření s dětmi - Stromeček z šišky


Máte-li doma čirou náhodou šišky z borovice a vykouzlíte-li si k nim odněkud pár korálků, mohou z této kombinace vzniknout neobyčejné vánoční stromečky. Tvoření je jednoduché, děti se zabaví a navíc si tak mohou vytvořit nevšední dárečky pro své blízké, kterým takový stromeček určitě udělá radost :).




K výrobě takových stromečků budete potřebovat:

borovicové šišky - já je objevila koncem léta a teď lituji, že jsem jich sebrala jen pět...
tavící pistoli (ale lepidlo vteřinové nebo Herkules budou stačit taky)
různé druhy korálků


Pak už stačí nanést lepidlo na jednotlivé šupiny šišky a přilepit korálky. Prosím pěkně, ne naopak, osobně vyzkoušeno a ten puchýř na palci od horkého lepidla, co mi tam stekl z korálku, fakt bolel :).
Matěj si tvoření vyložil po svém a můj zákaz sahat na tavící pistoli bravurně vyřešil ukradeným bráchovým lepidlem. No, a šlo to taky :).

26 komentářů:

  1. Užasné, jsem dělala z šišek věněc, ale tohle mě vůbec nenapadlo vyzkoušet. :) Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. to je vážně pěkné, nejvíce se mi líbí ta 1. :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, takovéhle stromečky jsem ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, to je krásný a originální nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný nápad.. x) Ale..to jako UŽ? Vánose jsou ještě dalekoo.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, krásné, to by mě nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný korálkový stromeček. Máš skvělé nápady! Navíc do toho můžeš zapojit i kluky, takže rodinná zábava s bezva výsledkem.

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko ty jsi fakt myslivna, to je skvělý, hned jdu na piniové šišky.   

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  10. To je parádní Zrovna jednu takovou šišku mám na poličce, další jsou určitě pod borovicí před domem Myslím, že zítra vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, krása...šišky mám v bedně v pergole, letos jsem se zásobila v lese a myslím, že tam budou i nějaké borovicové, tak se na to s Lukáškem vrhneme

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný, někdy to zkusim s mladším bráškou :)

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Děkuji, no, mohla bych sem dát ten tip až před Vánocemi, ale to je takový frmol, že bych to možná nestíhala a ostatní by si zase nestihli sehnat potřebný materiál. Třeba taková šiška pod sněhem se hledá dost špatně .

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, tak tohle je hodně dobrý nápad!! Škoda, že nemám borovicové šišky!

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Až budeš zase lítat v létě po lese, tak si na ně třeba vzpomeneš .

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásný nápad. Fialkovou mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Děkuji ti, taky mám tuhle barvičku ráda :).

    OdpovědětVymazat
  18. Vidíš, jak je malej šikulka jinak skvělý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  19. Fakt dobrý nápad. škoda že toho nemáte víc

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Děkuji :). Prosím pěkně, čeho víc?

    OdpovědětVymazat
  21. To si tak hledám inspiraci na tvoření se šiškami a heleme se, dříví v lese - JANINKA! <3 Krásné.

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: No helemese, díky! Pane jo, to už je tak  dávno, to mě čekal ještě půlrok sladké rodičovské...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).