Knihovna z kostiček


Je jen málo hmotných věcí, po kterých opravdu toužím. Jednou z nich je místnost s krbem, pracovním stolem a ohromnou knihovnou. Já vím, že to není zrovna moc skromné přání, ale knížky, které bych tam ubytovala, by měly radost, protože jejich momentální domov není moc důstojný. Jenže naše bydlení nafouknout neumím a tak to vypadá, že mě můj sen bude provázet hodně dlouho. Ale optimismus se mě drží jako klíště a tak jsem si to dlouhé čekání trochu zpestřila. Prostě jsem si tu knihovnu postavila... :)

Pár detailů a záběrů z mé nové knihovny, která už je momentálně exknihovnou, neboť se chuděra, stejně jako ostatní mé stavby, nedožila moc vysokého věku. Dnes to bylo úctyhodných 25 minut, než ji synkovy nenechavé ručičky odeslaly do LEGOvého nebíčka...

Ta opravdová knihovna vážně nemusí mít nutně červené zdi a žlutý krb, ale kostek téhle barvy máme prostě nejvíc, no...:)





Moje knihovna je, krom záměru pobavit své blogonávštěvníky, také splněním šestého zadání (téma Kniha) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

26 komentářů:

  1. Ty jsi opravdu neskutečně tvůrčí člověk, Janinko! Kdepak, prosím tě, bereš ty nápady? Knihovna je krásná, i ty detaily, třeba oheň v krbu, mě zaujaly. My doma někde máme velkou krabici Lega, ale takhle pěkné plamínky v ní nejsou.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby to stavění bylo jak jednoduché ve skutečnosti, jako je z lega, to by bylo žůžo, viď? Ale zase bychom zabily všechny naše sny a to by asi taky nebylo dobře...   

    OdpovědětVymazat
  3. Super! A žlutých legokostiček je vždycky tak nějak.....víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsi film "The Secret - Tajemství" ? Jestli ne, běž si ho stáhnout

    OdpovědětVymazat
  5. Mame podobny sen. Az na to, ze ja som optimismus musela niekde stratit. A to uz dos davno

    OdpovědětVymazat
  6. já pořád říkám, že si to lego musím koupit

    OdpovědětVymazat
  7. Ohromná knihovna a vyřezávaný dřevěný pracovní stůl s mnoha zásuffkami, to je též můj sen.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Děkuji , no jo, já už jiná asi nebudu. Ten rozčílený blonďatý Japonec jsou ve skutečnosti dvě smíchané figurky dohromady, hlava je basketballové roztleskávačky a tělo loupeživého zloducha .

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já bych měla knihovnu i jako pracovnu, takže místečko pro noťas bych si tam vyškudlila .

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný byteček! Tak konec snění a dolů na zem!

    OdpovědětVymazat
  11. ó velkolepé sny o krásných vševědoucích knihovnách..

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Superpracovna, noťás patří na stůl a do postele ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska jde z těch kostek postavit skoro všechno Vypadá to skvěle, dokonce i lego Janinka se Ti hodně podobá V takové pěkné pracovně by se pracovalo jedna radost

    OdpovědětVymazat
  14. Je to úžasné, muselo to dát hodně práce

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Děkuji, akorát ten roztomiloučkej obličej na mně moc nesedí .

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná pracovna, nezapoměla jsi ani na kůži před krbem , Jen ty mi tam připadáš trochu jako legoJaninka důchodkyně. Vlastně mi připomínáš nějakou kartářku, nebo věštkyni, jen tam nevidím křišťálovou kouli.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěknou knihovnu sis postavila! Jen škoda té krátké životnosti. I když, když tak nad tím přemýšlím, kolik knížek v "původní normální velikosti" by se ti tam vešlo? ;)

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Kůže před krbem je základ . Jako důchodkyně se momentálně cítím (i když oficiálně to je hlava z LEGO blonďaté roztlestkávačky ) a kartářka? No jo, geny se holt nezapřou .

    OdpovědětVymazat
  19. To je báječná knihovna, všimla jsem si i detailů, jako vyzdobený krb, šlehající plameny - a na pracovním stole hrneček. Jistě s voňavou kávou!

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Děkuji ti , voňavá káva nebo dobrý zelený čaj tam určitě budou :).

    OdpovědětVymazat
  21. Jééj tak tohle mě hrozně pobavilo :), nápad s legem je geniální! Kdo by si nepřál mít vlastní knihovničku s krbem? Ách...

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Děkuji, jsem ráda, že se nápad líbí :)!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).