Vysmáté rizoto


Už jsem vám říkala o tom, že doma nesmím vařit rizoto? Ne, a opravdu to není proto, že jsem na jeho kopečky na talíři nasadila kukadla a papulu :). Ty tam jsou kvůli splnění smajlíkovského úkolu - čtvrtého zadání Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :). Tohle jídlo prostě nesmím vařit proto, že má můj drahý problém MOJE rizoto pozřít. Pán je totiž fajnšmekr, víme? Ale budiž mu k dobru (a k zachování jeho fyzického i psychického zdraví), že hned vzápětí za větu "Tohle jídlo vážně neumíš uvařit" dodal "Ale jinak všechno od tebe mi strašně moc chutná, fakt!" :D

30 komentářů:

  1. Teda Jani to vypadá rozverně.Krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha tak to je dobrý. Rizůtko vypadá krásně, škoda že ho nemůžu ochutnat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ho zhamala hned, vypadá to báječně a já sedím u PC a mám zase chutě na něco dobrýho.  Jako vždycky..ach jo.   

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to je krásný A k nakousnutí

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá docela jedle. Ale nic si z toho nedělej. Mám dojem, že chlapi nějak všeobecně rizoto nemilují, alespoň všichni co znám. Můj ho taky zrovna dvakrát nemusí, ale moje mu celkem chutná. Přesto ho "trápím" jen občas.

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, já mám rizoto docela rád :o)Ale už mi ho nikdo dlouho neuvařil, vařím si sám Můj táta říkával, že rýži nemusí, protože než ji všechnu spočítá je to studené Tohle dostat já na talíři, chutnalo by mi dvojnásob. Není to jen vařená rýže. Já tam vidím. Dobrý den, dobrou chuť a mám vás všechny moc ráda

    OdpovědětVymazat
  7. To bude hraskom. Muzi nemaju radi konzervovany hrasok

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Jestli to ostatním chutná, Jani, tak to asi nebude v rizotu, ale v chutích tvého muže. Prostě mu nejede rizoto, a není to proto, že jsi je vařila ty...

    OdpovědětVymazat
  9. Já se přiznám,že rizoto také nemusím , rýže není můj favotit, ještě tak k číně, či něčemu rajčatovopikantnímu, ale ty dvě rizotové domovnice nemají chybu

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: nejen favotit, ale ani favorit

    OdpovědětVymazat
  11. [16]: Je vidět, že nejsi z Prahy, protože takhle tady vypadají všechny domovnice.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak manžílek nepapá rizoto? Připomíná mi to jednu spolužačku, které se už při vyslovení toho slova protáčely oči.

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: Achá, tak to si budu muset zajet do Prahy, to mě vážně zajímá .

    OdpovědětVymazat
  14. Mně to rizoto moc vysmáté nepřipadá. Spíš bych se bál, že mě kousne.

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: No bodejť by nekously, to jsou přece pražské domovnice .

    OdpovědětVymazat
  16. Cibulka by tvoje upravené rizoto určitě ocenila. Na kravinky ji fakt užije

    OdpovědětVymazat
  17. [22]: Děkuji, to jsme s Cibulkou dvě, já jsem taky přes tyhle kravinky .

    OdpovědětVymazat
  18. A to já bych se rizeta doslova užrala! Mohla bych ho jíst furt, tak ho mám ráda

    OdpovědětVymazat
  19. Dostala jsem na něj chuť! Jestlipak i snědené září a nabíjí dobrou náladou? :)

    OdpovědětVymazat
  20. mňam, to je vážně originální pojetí

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Já taky! Jsou to takoví raraši, no .

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný obrázek a prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  23. Jeeej, to je zlaté. A my práve dnes máme na obed rizoto .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).