Veverka v montérkách


Než začnete číst, ráda bych vás předem upozornila, že ačkoliv by to tak mohlo vypadat, báseň nevznikala pod vlivem žádných omamných látek ani za přítomnosti alkoholu, neb v lednici je místo něj mléko a bar v obývací stěně sice praská ve švech, ale ne obvyklou barovou náplní, nýbrž pohádkovými DVD. Mé skromné tajné přání, že by eventuálně něco ostřejšího tekutého do naší domácnosti přibylo, byla velmi rychle pohřbeno, protože mě všichni o narozeninách obdarovali bonboniérami. Ale abych nekřivdila, jedna byla s koňakem :).

Báseň je splněním třetího zadání (téma Modrá veverka) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

Jo, a nesmějte se. Zkuste si něco vymyslet s modrou veverkou :).


Veverka v montérkách

Na vědomost všem se dává
veledůležitá zpráva,
od minulého úterka
pohřešuje se VEVERKA!

Slyší na jméno Malvínka,
je jak pět šišek malinká.
Oči mají tón oříšku,
zlatá je barva kožíšku.

Je to má MODRÁ čiperka,
neb libuje si v montérkách.
Znamením jejím je kérka
za ouškem levým - breberka.

Miluje bílý tvarůžek,
na zádech tahá batůžek,
v něm čepici papírovou,
váleček a barvu modrou.

Není to žádná frajerka,
je to má spolupartnerka
při bytu mého bělení.
Trápí mě její zmizení!

Veverko, prosím, vrať se mi,
bělit můžu jen při zemi!
Kromě expertky přes šišky
jsi odbornicí na výšky...

Najdi si okénko naše,
pomoz mi z té horké kaše...
Někdo mi ukradl štafle!
Vrať se mi! Koupím ti... vafle???

12 komentářů:

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).