Vánoční quilling


Listopad letos opravdu překvapil, sníh nikde a zimu připomíná jen Dýňulák na okně (já to těm dýním říkala, že to nemají s tou sněhovou hysterií přehánět :)), což ale vůbec nic nemění na tom, že vánoční nálada tu je a to ani nemusím chodit do žádných ultrahypermegasupermarketů, kde mi budou nazdobené třímetráky větvičkama ometat obličej a kde uši budou trpět koledami à la moderna.
A když je vánoční nálada, tak je i vánoční tvoření, dnes je to vánoční quilling. Prosím, berte to s rezervou, jsou to touto technikou vůbec moje první spatlané výtvory. Jo, a návod bude taky. Někdy :).




22 komentářů:

  1. Nejlepší je ta kudrnatá vločka na závěr.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To mě se zase líbí ta předposlední...ale jinak souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  3. Za boha jsem si nemohla vzpomenout, co to ten quilling je. Ale znám to, četla jsem i nějaké návody na internetu, ale zatím nezkoušela. Práce s papírem mě nějak neberou.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné. :) Moje kamarádka vyrobilo něco podobného z ruličky od toaléťáku,tohle je taky z té ruličky?

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, já kdysi zkoušela jen nějaké kytky na přáníčko:) ale je to docela zábavné:) ale tobě se to vážně moc povedlo:))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně. Jako kovové květy. Moc se mi líbí ten poslední!

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, krása! Na návod se těším, sice tuším, ale...s tvým popisem to bude rozhodně lepší. Bychom mohli vyrábět s Lukáškem na ozdobu dárečků...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za milé komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šly by takhle rolovat pětitisícovky? Nevím proč, ale vybavil se mi Rathův lup, stočený v zavařovačkách ve sklepě. Už mi asi hrabe , jinak pěkný, fakt moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  10. Tato technika teď dost frčí, zatím jsem ji nezkoušela, ale moc se mi líbí. Tobě se hvězdičky povedly skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné, jednoduché, každá jiná.

    OdpovědětVymazat
  12. Přiznám se bez mučení, že po přečtení nadpisu jsem vůbec neměla tušení, oč se jedná. Takže, ted' jsem o něco málo moudřejší, ale o to víc nadšenější.

    OdpovědětVymazat
  13. To je opravdu moc pěkný, musím opět konstatovat, že jsem nikdy nic takového neviděla, tvůj blog mě úžasně otevírá tvořivé obzory...   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Ale no určitě, pošli pár balíčků a já ti vytvořím obraz. Akorát neručím za Českou Poštu, třeba se zásilka ztratí .

    OdpovědětVymazat
  15. Ta poslední je vážně nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, vytvořila jsi super tvary Včera jsem jednu quilingovou vločku také vyzkoušela, byla to piplačka, nevím, jestli se do toho pustím znovu.

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny jsou opravdu nádherné Zkus to zarámovat a pověsit na zeď, bude to mnohem kreativnější než jiné obrazy

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Už jsem o tom taky přemýšlela, děkuji ti :)!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).