Perníkový věnec


Do bronzova upečený,
přičmoudlinou ovoněný,
nadávkami kořeněný,
s láskou cukrem oblepený,
na neděli připravený,
všemi doma pochválený...

Se mě bojej, nebo co? :)

A teď vážně - mám z něj ohromnou radost i přes to, že je celý nakřivo, že si poleva dělala co chtěla a že jsem málem neměla co zdobit, protože komponentům hrozilo sežrání. Jen doufám, že si věnec nevezme příklad ze své předchůdkyně - perníkové chaloupky. Ta totiž poté, co do sebe natáhla veškerou vlhkost z naší domácnosti, odešla navždy, nasáklá jako houba, do perníkového nebíčka :).


31 komentářů:

  1. vypadá to nádherně jenom si uloupnout domeček

    OdpovědětVymazat
  2. Letos asi taky uděláme perníkový

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je pěkný, minulý rok jsem taky zkoušela, ale byl trošku jinak poskládan.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, nikdy bych nevěřila, jaké je to pěkné podívání. Což teprve pak to následné papání!

    OdpovědětVymazat
  5. Pánejo! Krása pohledět, o případném chuťovém zážitku nemluvě. I když, tohle sníst by byl hřích. :)

    OdpovědětVymazat
  6. u mě by teda nevydržel

    OdpovědětVymazat
  7. Páni! to je bomba! .. také jsem se pokoušela o perníkový výrobek, právě zmiňovanou chaloupku..No teda musím říct, že s tvým výrobkem se to srovnávat nedá

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem ti psala, že jsi šikulinda? Určitě, jo samozřejmě, ale musím ti to opět připomenout... jsi šikulinda..je to pohádková krása..

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je krása. Nenapadlo by mě udělat věnec z perníku. I když, je pravda, že mně by nevydržel, hned bych ho snědla.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to teda čumim je naprosto úžasný! :) hneď mám chuť sa do neho "pustiť"

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, to mi príde úplne nemožné! Keď si pomyslím, ako by to asi dopadlo, keby som to robila ja Krásne. Máš môj obdiv. Niečo tak kreátivné som už dávno nevidela

    OdpovědětVymazat
  12. no pááni... takhle si představuju pohádku o perníkové chaloupce

    OdpovědětVymazat
  13. Úúúú, ty seš šikovná!!! Krásný věnec jenže u nás by i hotový byl sežrán, buď smečkou nebo micinama....ostatně ty mi likvidují i moje věnce nejedlé, vytahují z nich kouličky a používají je, pokud je norizbijí, jako své oblíbené hračky...

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný perníkový zasněžený věneček!

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: To je velmi trefné pojmenování Vendy

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné, přímo k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  17. Vůbec se nedivím, že z něj máš radost, protože je naprosto úžasný.

    OdpovědětVymazat
  18. Hele, že ty jsi kopírovala ten kostel za oknem?

    OdpovědětVymazat
  19. teď mě ale vážně mrzí,že tohle u nás nejde- kvůli vlhkosti by vydržel maximálně tři dny - je úžasný   

    OdpovědětVymazat
  20. Nevím, jestli bychom se doma dokázali až do vánoc jen koukat. Asi by se pomaloučku nenápadně oždiboval

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkné, taky mě připadá jako by ten tvůj věnec pokražoval i za oknem

    OdpovědětVymazat
  22. Moc vám všem děkuji za milé perníkové komentáře !

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, tak ten je parádní! Já si nerozumím s tou polevou na zdobení, nikdy ji netrefím tak, abych s ní mohla zdobit a k něčemu to vypadalo. Tak věnci přeji pevné, nenavlhčené "zdraví" a ať vydrží po celý advent

    OdpovědětVymazat
  24. To je z receptu na neskory, ktory mäkne az po dvoch tyznoch, alebo obycajny pernik? Ja sa este len chystam piec. Snad to zvladnem

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Děkuji, já s polevou taky bojovala, ale pak jsem zjistila fígl, když s ní uděláš kapku a ta se nerozteče, je poleva akorát .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).