Dort sněhulák


Zastesklo se mi po dortíkopatlání a tak jsem se rozhodla, že klukům uberu sladkosti na Mikuláše a něco jim vyrobím. Kecám, odmrazovala jsem lednici a bylo mi líto ty zbytky marcipánu vyhodit... :)
Konečně je ten bílý sajrajt za oknem k něčemu dobrý, když už nic jiného, tak mě alespoň inspiroval, protože marcipánu bylo nejvíce bílého. Čímž se dostávám konečně k jádru věci a tím je nejnovější přírůstek do rodinky dortů - sněhulák. Není dokonalý, občas mu jeho bílý kabátek kazí vráska nebo celulitida či co to vlastně je, ale myslím, že děti tohle řešit fakt nebudou. No a já to taky neřeším, protože se mi líbí i tak a už se těším, až ho večer zblajzneme :).


A profil...

26 komentářů:

  1. Muhehehe :) To je roztomilé... A vážně povedené. Talentovaný blog, musím říct. Tedy, autorka

    OdpovědětVymazat
  2. Edity adity, to je "kjůt" až na půdu. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, škoda ho sníst.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, parádní dortík, přímo stvořený do toho bílýho sajrajtu. Vidíš, že i na tom sněhu si najdeš něco pozitivního a veselýho - a tak to má být. Tak teď už jen dobrou chuť

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji za milé komentáře ! Už je ho jen půlka...

    OdpovědětVymazat
  6. Půlka Sněhuláčka?! Ale no tak.. co mu to děláte! Chudák malý.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda nevím, Jani, ale mně připadal absolutně bezvráskovej. Nádhernej sněhuláček s krásným červeným frňákem! A luxusní červenou šálkou.

    OdpovědětVymazat
  8. mňam - ten je přímo k sežrání a jak bude slaďoučký :))) nepřestaneš mě ohromovat svou zručností a šikovností

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Děkuji a ehm, no už ho není ani ta půlka, ale bylo mi ho docela líto, když jsem mu půlila tu hlavu...

    OdpovědětVymazat
  10. Vidíš, jak jsou ty bílý sračky inpirativní.. moc hezkej, škoda ho zblajznout, ten by hned tak neroztál...   

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: No ale už by ta inspirace mohla roztát, což je opravdu bláhové přání, kdo kdy viděl, aby v patnácti pod nulou tál sníh, že . A děkuji !

    OdpovědětVymazat
  12. Ten je úžasnej! Možná bych vydržela ho nějakej čas nesníst, jak je pěknej! (A to už je u mě co říct! )

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný sněhuláček! Já jsem ještě nedělala marcipán, tak se hodně klaním!

    OdpovědětVymazat
  14. Krasavec, hned by som mu zakusla do hlavy Mnam

    OdpovědětVymazat
  15. Ten je roztomilý A jak mu to všechno k sobě ladí Všem jistě chutnalo!

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Děkuji, on to byl asi elegán . A chutnal, to tedy jo .

    OdpovědětVymazat
  17. sympaťák, marcipán já můžu.. a pokud by to znamenalo, že bude venku méně sněhu, jedla bych sněhuláky ve velkém :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji, nejspíš to ale na množství sněhu venku moc mít vliv nebude...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).