Když myši šeptají


Šeptá tiše táta myší
z křesla ve své tajné skrýši:
"Maminko, to je krásný den,
copak té Velké provedem?"

Šeptá tiše. Když to slyší
od sporáku máma myší:
"Velká dnes dře do úmoru,
vrhneme se na komoru!"

Šeptá tiše dítko myší
z pokojíku v tajné skrýši:
"Co kabely jí překousat?
Nahraná je bez TV/SAT!"

Šeptá tiše děda myší
který trochu špatně slyší:
"Já bych si dal dnes k obědu
dva plátky sýra na medu!"

Šeptá tiše babi myší
z ušáku v té tajné skrýši:
"Nedoslýchavý jsi silně,
dědo, řeč je o svačině!"

Proč že ty myšky šeptají?
Velká se vůbec netají
nenávistí svojí k myším,
jančí, jen je šustit slyší.

Myši jí jekot oplácí
velikou (dle nich) legrací,
koušou, smrdí a bobkují,
na cizím jídle hodují.

Kdo to začal, už se neví,
tahle válka, to je prevít,
zuby nehty se jich drží,
žasnout lze jen nad výdrží.

A tak dál myšky šeptají,
Velké naschvály dělají
a spolu věčně soupeří...
Sakra! Kde mám svou večeři?!

Osmé zadání (téma Šepot) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

10 komentářů:

  1. Tak to je hodně pěkný, já bych velký radila, aby si pořídila kočku a bylo by vymalováno hihihihi

    OdpovědětVymazat
  2. Pripomenula si mi moje stare starosti s myskou . Mysi, ked sa rozmnozia je to kriz veru . Paradne septanie!

    OdpovědětVymazat
  3. Vyklidit komoru a pustit tam kočku!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, vtipnější verše jsem snad nikdy nečetla

    OdpovědětVymazat
  5. Vzpomněla jsem si, jak jsme na soustředění se sborem vyháněli malou bílou myšku ukrytou za skříní... Holky neuvěřitelně pištěly, a jediný, kdo se ujal něco dělat, byl jediný mužský po ruce. Ovšem ten to sám nemohl zvládnout, protože tolik rukou skutečně nemá, tak jsem sebrala veškerou svoji odvahu a společnými silami jsme myšku vyprovodili

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Mockrát děkuji, jsem ráda, že se moje veršování někomu líbí . Na knížku nemám odvahu, ale trochu jsem přispěla do projektu Pohádky pro kulíšky :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).