Filmové figurky


Má moc rád svoje figurky. Má je tak rád, že je v jejich blízkosti zákaz dýchání a okolo nich se nesmí utírat prach, ba co víc, ani odfouknout se nesmí! "Já sám!" Jsem zvědavá, kdy si všimne, že už to dávno dělám, páč by skrz ten prach ty postavičky ani nebyly ani vidět. A svého demonstrativního "He... he... he... hepčíííí!", když jdu v těsné blízkosti poličky, se ani za nic nevzdám... :)
Tak, kdo mě trochu zná, ví, že předchozí řádky musí brát trochu s rezervou, můj drahý polovičák je jinak báječný člověk a navíc, figurky jsou to opravdu koukatelné a sama se u nich často zastavím. A odfukuji prach... :). Dnes jsem připravila fotomix filmový...






Fotografie jsou splněním devátého zadání (téma Mám rád) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

P.S: Jsem zvědavá, jestli se najdou i jiní blázni, kteří se rozhodnou zveřejnit článek s pěti dvanáctkami v datu a čase. Že jen pět? No tak ty vteřiny se tady fakt vychytat nedají...:)

14 komentářů:

  1. Tak ten čas jsi dobře odhadl. A postavičky jsou docela zajímavé :) takovou zbírku bohužel nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. 12.12.2012 ve 12.12. a venku bylo -12 to prostě nemá chybu :) všechny postavičky nemám problém zařadit, vyjma té sličné děvy - ta je taky ze Sin City? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Některý jsou až děsivý, já mám radši skleněný pejsky, taky na ně foukám..

    OdpovědětVymazat
  4. Chytlas to v pravý čas! Já tou dobou byla bohužel cestou na autobus, takže jsem to totálně prošvihla.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak dvanáctkový čas jsem, obávám se, prošvihnul. Tak zase někdy příště

    OdpovědětVymazat
  6. Figurky jsou zajímavé, ale doma bych je mít nemusela. Ale všechno doma mít nemusím, že?!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Děkuji, moje také není, ale můžu ji alespoň okukovat .

    OdpovědětVymazat
  8. Preco su vsetci rozkroceny? Paradne figurky

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Kdyby nebyly rozkročené, tak popadají jako švestky .

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, figurky jsou parádní. K tvým dotazům na utopence - M. je dnes snídal (dělala jsem je ve čtvrtek vpodvečer)...ono jak je to na ta kolečka nakrájené, tak se rychleji rozleží...navíc jsem je měla na kuchyňské lince, takže v teple, to to taky urychlí...a jinak pak v chladu vydrží hodně dlouho, u nás se nikdy nestihli zkazit, takže přesnou životnost ti nepovím, ale vím, že u našich jednou na jednu skleničku pozapomněli a objevili ji v kumbále asi po dvou měsících a utopenci byly výborný

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Sin City je vážně skvělý film.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Děkuji a děkuji , s těmi utopenci mi to trochu vrtalo hlavou, ale moc dík za objasnění !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).