Jeden prstem vládne všem...


Jeden prstem vládne všem, Jeden jim všem káže,
až se koukat nebude, schovám do garáže
v zemi Mordor, kde se snoubí šero se šerem,
všechny jeho figurky. To se nas...!

No tak ne, neschovám. Nemáme totiž garáž...:) Občas mi sice leze to množství na nervy, na druhou stranu, bez nich a bez pomoci mé drahé polovičky bych nesesmolila sedmé zadání (téma Fantasy) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

A když Fantasy, tak Pán prstenů. Snad mi prominete, že většina postav nepatří zrovna ke kladným hrdinům, ale já jsem vždycky fandila víc záporákům, zrůdičkám, příšerám a hnusákům...



20 komentářů:

  1. A mou knihovnu plnou skvostů hlídá překrásná půlelfka Arwen z domu páně Elronda. ^^ ale brousím si zuby ještě na někoho, Aragorna prošvihnouce, myslím že svedu bitvu o Gandalfa.

    OdpovědětVymazat
  2. Kruci to chci! Měla jsem vyhlídnutý nádherný Prsten, byl i zlatý...taky jsem měla vyhlýdnutý lapisový prsten Damona Salvatora (měl tam D, to se hodí i pro mě) a podobně, ale kde na to sakra vzít prachy...těžký to život fanouška

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem mohla žít a tohle neznat?

    OdpovědětVymazat
  4. tady se někdo trefil do dalšího z mých oblíbených příběhů :) odkud jsou ty figurky? :))) my teď sbíráme tu šachovou edici :) Jak já se těším na Hobita

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů Stromovous! Říká se mu tak, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Moji oblíbenci (nebo spíš neoblíbenci, myslím tím skřety a podobnou pakáž) zde!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Manželova sbírka zase tak překrásná není, kdyby byla, tak ji má taky vystavenou . I když to bych asi nedovolila, těch malých figurek má snad tisíc .

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Sběratelství... jedna z nejdražších nemocí =D

    OdpovědětVymazat
  9. Juu toho gandalfa na koni znám,je mi nějak moc povědomá :)

    OdpovědětVymazat
  10. No vidíš Janinko, já Pána prstenů viděla, ale milášška jsem nikdy tak zblízka neviděla, jako u tebe na blogu.  No už docela chápu toho Sméagola, že po něm tak šel...     

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som prave dnes bola pozvana kamoskou do kina na Hobita! Hura!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, u nás zrovna Pán prstenů frčí, zamiloval si ho Lukášek. Já kdysi přelouskala LOTRa i v originále v angličtině...dnes už bych z toho asi nerozuměla hlavu ani patu, jsem schopná to už tak akorát zkouknout v televizi...zrovna minulý týden jsem tu slzela u posledního dílu, když se Frodo loučil a odplouval s elfy a Gandalfem za moře...Krásná sbírka a básnička nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  13. jedním slovem dokonalý, Miluji PP   

    OdpovědětVymazat
  14. Postavy to jsou skvělé, bohužel, ani jednoho z nich neznám Teda, ne že bych je přímo nepoznávala, ale na Pána Prstenů jsem se asi od svých šesti let, kdy jsem se bála těch skřetů, nepodívala, takže opravdu netuším, kdo je kdo Takže se mi líbí i přesto, že nevím, jaké špatnosti vyvedli

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Děkuji ti, myslím, že na to potřebuje člověk dozrát, třeba se k tomu jednou vrátíš .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).