Vánoční tvoření s dětmi - Sněhová vločka


Stačí dřevěný výlisek sněhové vločky za pár kaček z papírnictví, lepidlo, třpytky, kousek nylonového vlasce, pár minut práce a jakou parádu to udělá :). Jen si nesmíte hotový výrobek zavěsit na lampičku nad jídelním stolem, protože jste-li nemehla, jako třeba já, každou chvíli o něj zavadíte hlavou, která je pak celá od třpytek a vy vypadáte jako někdo, kdo se právě vrátil z maškarního candrbálu. Na druhou stranu, třpytky v talíři dodají pokrmu netradiční nádech! :)

18 komentářů:

  1. Pěkný Něco podobnýho jsem dělala.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem se rozesmála, je nádherná a má i vedlejší efekt okoření jídlo a rozzáří hlavinky     

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc krásná, myslíb že by byla perfektní i na stromečku

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc pěkné a mám podobné zkušenosti, jako ty. Já tedy všechny tyto věci raději věším metr nad výšku mojí hlavy!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná! To by sis mohla klidně pověsit i do okna. Jen nevím, za co bys to mohla zavěsit, takže... zase nic.   

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to velmi efektně. Povedlo se. Pár třpytek ve vlasech nevadí.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherné, a já furt nemohla přijít na to co bych s těmi dřevěnými výlisky z kreativního obchůdku udělala aby to bylo pěkné a tohle je super:))

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, je krásná! My teď máme třpytky taky naprosto všude

    OdpovědětVymazat
  9. Kam ty na ty nápady chodíš, já ani nemám tušení, kde se prodávají ty třpytky, v rybářských potřebách asi ne, co?

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je krása! Spíš jsi asi vypadala jak se svatozáří!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Děkuji, synátor by ti odpověděl, že pár jsou dvě. A že jich bylo tak stokrát víc .

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Tak ty tvoje ale musely být mnohem hezčí, tomu teprve říkám kreativita!

    OdpovědětVymazat
  13. To je krása! Samotnou by mě to nenapadlo, ale příští rok to vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  14. V jednoduchosti je krása Třpytky jsou kouzelný vynález, ale když se dostanou do vlasů, dělají pěknou neplechu Spolužákovi jsme minulý rok s holkama třpytky nasypaly na hlavu, že je měl skoro všude. No jo, když provokuje...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).