Podzimní tvoření s dětmi - Dýně na Halloween


To bylo žvástů, že to tu zamořím do Halloweenu dýněmi... Ale po jisté fujtajblové události jsem radikálně změnila názor a dýně už nemůžu ani vidět. Natož cítit.

Dílko, které vám předkládám, mělo být vyvrcholením mé dýňové exhibice. Jenže Janinka míní a dýně, kterou jsem si pro svoje dlabací choutky koupila a uskladnila na okně, mění. Když jsem se totiž šla pokochat nádhernou oranžovou dýní čekající na svůj den D (Dlabací Den :)), který měl nastat až za pár týdnů, do její zadní části se mi čvachtavě zabořily prsty.

Sakra, co teď s ní? Míšovi jsem slíbila, že dýně bude vydlabaná, jenže mně při pohledu na ní neskutečně natahuje. No nic, přežila jsem horší, jdu dlabat. Nejdřív jsem dýni díky vyhnilé díře neplánovaně vykuchala zezadu, mezitím jsem si několikrát udělala pauzu "Běžsehnednadechnoutkoknunebosepobliješ". Pak jsem na ní nakreslila motiv...


... a ten vyřízla, šlo to lehčeji, než jsem myslela. Nakonec jsem do Smradlavky, jak jsem dýni pojmenovala, dala svíčku, zapálila, dílko vyfotila...


... a díky neskutečnému smradu, který svíčkou ogrilovávaná Smradlavka vydávala, jsem milou dýni s radostí vyhodila.

A zazvonil konec a dýňovýtvorů je pro letošní rok konec :).

14 komentářů:

  1. Páni, zapálená vypadá vážně děsivě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby nesmrděla tak se povedla!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten konec mě pobavil, myslela jsem, že to pro dýni dopadne dobře, jak to bývá v pohádkách Ale aspoň za tu fotku to stálo, že jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Venku za oknem by snad mohla klidně smrdět, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, ona asi ohnila...Smradlavku vyhodit a pořídit si novou! Ono to půjde...

    OdpovědětVymazat
  6. já nemám co dodat - opět se bavím, ale nezávidím - ten smrádek musel být řádný   

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Smradlavka se chechtá ze široka, trochu se sarkastickým výrazem. Má radost, že nesmrděla nadarmo. Ten puch znám, jednou nám takto smrděla brambora a celý pytel brambor jsem musela vyhodit, protože stačila schnilotinou osliznout i zbytek nenakažených brambor. Nejdřív jsem myslela, že je tam nějaká mrtvá myš nebo co.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám všem za milé komentáře, jsem ráda, že se Smradlavka líbí .

    OdpovědětVymazat
  9. Smradlavnka se mi líbí, ale pokud smrdí tak jak píšeš, tak bych ji nejspíš taky vyhodila. I když... U nás se nedávají dýně na okna, ale do trávníků před domy. Tam by si mohla vklidu smrdět až do naprostého zhnití.

    OdpovědětVymazat
  10. Tolik peripetií pro jednu fotku

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Já mám před oknem prázdno a o asi dvanáct metrů níž chodník...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).