Pan Pinďourek


Nedávno jsem slibovala, že určitě nepřijdete o čtyřokénkový minikomiks "Pan Pinďourek", který vymyslel můj čerstvý druháček. Takže... Pan Pinďourek přichází... :)


                                         

                                         

Kdyby měl náhodou někdo problém pochopit, stejně, jako já, o co vlastně jde, přidávám vysvětlivky:
To si jde takhle chlapeček po ulici do nemocnice (prozíravý hoch) a najednou ze střechy začnou padat nože. To je přece úplně normální, že ze střech padají nože, ne? No a hádejte, kdo to asi schytal... Jo, byl to pan Pinďourek. Nicméně drsně vypadající nehoda má nečekaně šťastný konec, jak se můžete sami přesvědčit na obrázku o dvacet let později... :)

31 komentářů:

  1. DDDDDDDDDD šikovný a kreativní dítě!!D:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Velký kreativec To se mu povedlo DD

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jako moje od nedávna devítiletá sestřička, to se celkem podobá jejím nápadům

    OdpovědětVymazat
  4. To si opravdu zasloužilo zveřejnit to se slovama nedá

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipné pojmenování komiksu Co ty děti nevymyslí

    OdpovědětVymazat
  6. Tss, na co ty děti dnes nemyslej? Jen by mě zajímalo jak mohl pan Pinďourek to děsívé padání nožů přežít bez úhony?

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám všem, Míšovi chválu vyřídím!

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, sice to není nějaké umělecké dílo, ale je to dobrý Fakt se mi to začíná líbit

    OdpovědětVymazat
  9. Chudák Pan Pinďourek. Na co ty děti nepřijdou...

    OdpovědětVymazat
  10. Nestraš. A ještě dvojitě. Matěj piďourkuje už teď. Právě modelují pindíky. Obrázkem je Kuba nadšen, ale příběh mu připadá děsivý. Bál se, že pan Pinďourek umřel.

    OdpovědětVymazat
  11. Jednomu zůstává rozum stát, co děti dokáží vymyslet

    OdpovědětVymazat
  12. To mi je tedy komix No, jak už bylo řečeno... velmi kreativní a nápaditý druháček! To se musí nechat!

    OdpovědětVymazat
  13. Fantazie dětí nás mnohdy překvapí.

    OdpovědětVymazat
  14. Ou...tak tohle nemá chybu !; ))) konečně stránka která je origoš ;)))!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jednou všem moc díky, fantazii má opravdu velikou...

    OdpovědětVymazat
  16. Připomíná mi mého o hodně mladšího sourozence... ach ty děti

    OdpovědětVymazat
  17. No môže toto niekto vymyslieť?

    OdpovědětVymazat
  18. pan Pinďourek se stává legendou

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlasím, je úplně normální, že ze střechy padají nože

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za milé komentáře, ano pan Pinďourek se stává legendou !

    OdpovědětVymazat
  21. Muži by si měli cestou do nemocnice dávat pozor, aby na ně nespadly ze střechy nože

    OdpovědětVymazat
  22. Brilantní práce Vizionář. Asi tušil, že do Evropy táhne horda čmoudů, kteří neváhají použít nože... A co je pro muže důležitější než krk? Hm?

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: Já zase nebyla daleko od šoku, když jsem to viděla poprvý .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).