Týden 39.


Pondělí
Dnes jsem opět seděla v zubařky v křesle. Jediný moment, který mě tam pobavil, ovšem kterému jsem se díky ústní indispozici nemohla zasmát, byl, když do ordinace telefonovala maminka, že jejího synka strašně bolí zuby. A její paní zubařka dnes neordinuje, jestli by ho tedy vzala ta má. Pak z maminky vypadlo, že ten synek už je spíše odrostlý syn a že u zubaře nebyl nejméně dvacet let. Nejdřív mě ta představa trochu natahovala, ale nakonec jsem se v duchu smála, protože moje paní doktorka je hrozná měkota a tak ať prý přijde. Až tam půjdu za týden, musím se zeptat, jak to dopadlo...

Kdysi jsme mívali věšák na bundy v předsíni na vchodových dveřích, jenže jsme si je nechali vypolstrovat a věšák šel pryč. Po čtyřech letech mi došla trpělivost s kabáty přehozenými přes židli (proč některé věci trvají tak strašně dlouho?), koupila jsem obyčejný dřevěný věšák u Vietnamců za třicet kaček, natřela ho akrylkou ladící se skříní a přivrtala ho k ní. Do zdi si vrtat netroufáme, nemáme totiž ponětí, kudy vedou elektrické kabely...

Středa
Míša mi venku štědře počůral nohu, když jsem mu dělala "křoví" u stromu. Myslela jsem, že ho zabiju...

Čtvrtek
Manžel má dovolenou, takže toho využívám a odškrtávám resty u doktorů. Na kožní jsem šla se sevřeným žaludkem, ale paní doktorka byla hodná a ani mě neseřvala za to, jak trestuhodně zacházím se svým zdravím. Dostala jsem lék a mám přijít za měsíc, ovšem doporučila mi přestat kojit, aby mohla nasadit ty nejúčinnější léky. Takže večer jsme ještě pelášili ke gynekologovi pro recept na lék zastavující laktaci. Vyzvednu si ho až v pondělí, nechci nám kazit víkend :).

Pátek
Dnes je to přesně pět let, co tu bydlíme. I když máme nad sebou nové cikánské sousedy preferující free výchovu a hlasitou hudbu, večer si děti postaví do latě a je klid. Je tady opravdu hezky.

Sobota
Za pračku se mi vysypala krabička s náplastí. Díky tomu jsem objevila tajnou skrýš, kam si Matěj syslí věci...:)


A když jsme šli unavení z bruslení, vzali jsme to přes Billu, protože jsme dostali hroznou chuť na hambáče. Jenže housky už neměli, tak jsem zaimprovizovala (ostatně, to dělám dost často) a k večeři byly netradiční hambáče v ciabattě :).


Neděle
Nádherný den, opožděné léto si užíváme plnými doušky...

10 komentářů:

  1. To byl hezký týden! Až na toho zubaře, samozřejmě... ale zase lepší, než bolavé zuby. Ten odrostlý synek mě pobavil... asi má chudák strach a tak ho máma musí dokopat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tato shrnutí jsou vtipná! Takové malé deníčkyByla jsem u zubaře taky a ještě budu dlouho chodit. Dokonce dva zuby. Zase jsem se celou dobu modlila: Jsem otevřená veškerému dobru a hojnosti vesmíru. Stačila mi jedna injekce

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný týden. Na ty el. rozvody je nějaký předpis, kudy (ne)smějí vést. Mám dojem, že mohou být do půl metru od okrajů stěny. Uprostřed by tedy nemělo být nic. V činžácích se to snad dodržovalo. Ve starých rodinných domcích si to lidi natahovali všelijak (vlastní zkušenost)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje týdenní rekapitulace mi jen tak lehce připoměla, že jsme zase o týden starší. Někdy mám pocit, že ten čas nějak přidává a letí čím dál rychleji.

    OdpovědětVymazat
  5. tak som tu to vypada na zaujmavy tyzden, hlavne ta nehoda v stredu musela byt vzruso ja som si, co kecam aste stale si syslim veci za postel.. mi tam zapadacaju.. som vedsinu prekvapena a potesena, ked ju odtiahnem a najdem nejake veci z ktorymi som sa uz rozlucila

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, musím trochu poopravit své tvrzení z diskuze na mém blogu, že budeme zaplaveni vodou. Je to omyl. Při pádu asteroidu na Zemi budeme sice zaplaveni, nikoliv však vodou, ale žhavou lávou. Zde je důkaz:

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Děkuji, hezký opravdu byl, nebýt těch dětí, tak by byl úplně obyčejňácký :).

    OdpovědětVymazat
  8. prosím pěkně odkud je ta fotka? Připomíná mi to místečko kde jsem byla

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: To je přehrada v Jablonci nad Nisou :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).