Týden 43.


Pondělí
Dostala jsem krásnou zprávu od Kláry Csirkové, ředitelky Nedoklubka. Mám ohromnou radost, že se kresby líbí, jeden je z toho tak nějak naměkko...

Středa
Výlet do Liberce tramvají. Je to jenom moje zdání, nebo ostatní cestující, když vidí maminku, jak chce nastoupit s kočárkem a potřebuje pomocnou ruku, automaticky míří k jiným dveřím? Bože, kam ten svět spěje. Musela jsem si vlézt do tramvaje a skoro zařvat na slečnu, aby mi pomohla. Ne, nechytnul mě amok, jen to děvče mělo sluchátka na uších a já s ní nechtěla cloumat :).

Čtvrtek
Děti mají druhým dnem prázdniny a mně už teď tečou nervy. Nechápu, jak jsem mohla s druháčkem přežít ty letní.

Sobota
Manžel mi udělal k snídani báječná míchaná vajíčka. Umyl nádobí a s obědem jsem si taky nemusela lámat hlavu, protože ten obstaral pan pizzař. Ještě před obědem šel manžel "jako" vyhodit smetí a vrátil se s růží :).
A na počítadle návštěvníků na mém blogu se objevilo číslo 10 000.
Narozeniny by mohly být častěji :).


Neděle
Opět byl zřejmě v televizi vysílán pořad o Kusudamě, protože mých obvyklých věrných dvacet návštěvníků se zvrhlo a neuvěřitelně pomnožilo. Všichni hledali návod na papírové kytičky...

Stůl mám zaplněný nádhernými květinami a spížku tunou čokolády. Dlouho jsem váhala, jakou sem dát fotku, nakonec vyhrály kytičky...


...ale protože jsem ve skrytu duše sadista, dám sem i tu čekuládu!

13 komentářů:

  1. Krásné fotky Na tu čokoládku se mi pěkně zbíhaj sliny! Dala bych si to Merci

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, miluju čokoládu....pomoooooc.

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak se ti vymazalo pár dnů (to si byla v komatu nebo co? ) a jinak, ta rubrika má originální název - dobro došli...jojo, v chrvatsku jsem byla o prázdniny. A jinak, krásné květiny a mám chuť na ty dobrůtky..

    OdpovědětVymazat
  4. Inu pěkně děkuji ty sadistko a dodatečně gratuluji :))

    OdpovědětVymazat
  5. Také opožděně gratuluji k narozeninám. Ta poslední fotka je doslova k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se dodatečně s přáním k tvým narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já taky dodatečně gratuluji. Je vidět, že manžel má vkus. Mně by tak nešlo ani o ty kytky, ale o tu bombošku Merci. Tu já můžu. Mám jí dokonce předepsanou od lékaře.    Ale z VZP mi ji nechtějí proplácet, mrchy jedny.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:[2]:[4]:[7]:[8]: Děkuji za gratulky a přání !

    OdpovědětVymazat
  9. Co mi to děláš, sluníčko, víš jakou jsem teď dostala chuť na čokoládu?

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).