Podzimní tvoření s dětmi - Bambulínkové dýně


Ono nestačí, že mě poslední dobou přepadají záchvaty tvořivosti, ony se ty záchvaty k tomu všemu, Bůh ví proč, vybíjejí zrovna na dýních. Nejdřív to byl článek Jak se z dýně stala svině a dnes tu mám dýně bambulínkové. Vyráběla jsem je pro Míšu, aby si měl čím ozdobit okenní parapet. A protože to vypadá, že nechám dýně odpočívat až po Halloweenu, další dýňo-výtvory vás nejspíš brzy neminou... :)

Oranžové krasavice :)


12 komentářů:

  1. Ty jsi d'ábel a tvoji kluci mají v tak šikovné mamince učiněný poklad. Dýně jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Bambulínková inspirace je nakažlivá. Dýně se mi líbí, oranžová působí příjemně a útulně. Tvoje bambulínkové kreace nemají obdoby, ty bys to mohla vyrábět a klidně prodávat... jsou to fantastické příšerky.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Šílený ďábel, děkuji . Vlnu jsem sehnala u nás ve Švadlence na Dolním náměstí, ale to ti asi moc nepomůže, co?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takové dýně, ač Halloween moc neuznávám, bych si klidně na okno dala! Líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Pomohlo by mi, kdybys mi napsala název té pletací příze, tedy pokud jsi nevyhodila už tu papírovou pásku. Já už bych se pak mohla po ní podívat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta horní má stejný výraz, jako já, když konečně přijede ranní tramvaj

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsi prostě tvořivý inteligent či co já nevím já jsem ráda když nareslím za hodinu obrázek a ty dýně.. ach já chci taky nějaký tydle skrytý vlohy... A hci taky takový dýničky...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).