Týden 40.


Pondělí
Matěj se naučil štěkat, celý den jede jako kolovrátek "hau, hau hau". Taky se píchá fixou do břicha a procítěně vydává "auuu, auuu" a já jsem konečně pochopila rozdíl mezi "mam" a "mňam". "Mam" je to nutné zlo, co musí jíst a "mňam" je schované nahoře ve skřínce v košíku se sladkostmi :).

Úterý, středa, čtvrtek
Přestávám kojit a dny se mi slily. V návodu u léku zastavujícího laktaci psali, že můžu začít s léčbou kdykoliv. Doktor mi radil, že si mám vzít pro začátek jenom půl tabletky a večer, že po tom bývá někomu špatně. Nejsem béčko, vzala jsem si celý prášek podle návodu a dopoledne. Béčko sice nejsem, ale idiot jo. Je mi blbě, buší mi srdce a motá se mi hlava. To přežiju. Večer si beru podle návodu další, ráno znovu a večer ještě jednu. Je mi příšerně a tak s prášky asi končím. Trochu mi ale přeci jen pomohly - to nejhorší mám za sebou a alespoň mně neodumírala ruka, kvůli které jsem nemohla přestat kojit přirozenou cestou.
A aby toho nebylo málo, moje robátko si to nenechává líbit, proč taky, že jo. Skoro rok a půl něco může a teď najednou ne. Dává mi to pěkně vyžrat, hlavně v noci, nechce ani mlíčko z lahvičky, ani napít. Když se capí (řve na celé kolo) moc dlouho, nezbývá mi, než být zlá. A mně se nelíbí být zlá, jenže zvýšení hlasu zafunguje a on v mžiku usne. Útěchou mi je, že jednou ho to přejít musí.

Pátek
Že to přejde tak rychle jsem fakt nečekala. Matěj je v pohodě a podruhé v životě noc prospal bez probuzení. NECHÁPU! Doteď se budil na kojení šestkrát za noc, teď, bez mlíčka, spí jako medvěd. Ani nedělá štráchy, prostě lehne a chrní. Bájo.

Sobota
Drobátko se nám ochladilo, konkrétně u nás oproti minulému týdnu je odpoledne o 22 stupňů méně. Když si vzpomenu, jak jsme ještě před týdnem jezdili na bruslích a lítali v písku bosí... O tom si budu moci nechat zase minimálně osm měsíců zdát...:)

Neděle
I přes to, že jsme nikde od pátku nebyli, jsou kluci zlatí. Doufám, že jim to jejich zaláskování ještě nějakou dobu vydrží :).

9 komentářů:

  1. Ta fotka je krásná a já ti opravdu přeju, aby to tak bylo co nejdéle. Moje děti se dokázaly pohádat a porvat o blbost, ale když měl jeden z nich průšvih nebo byl problém, semkly se jako husitská vozová jízda.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobré rozlišování, mňam a mam

    OdpovědětVymazat
  3. Možná má Matějíček jiné vnímání času - my to máme zrychlené a měsíc se nám zdá být jak týden. Třeba to má obráceně a jako týden mu připadá jeden den. Koneckonců, proč ne? Vždyť několikrát během dne spí a probouzí se...

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se kvůli nějaké skleněné flašce s mlíkem taky nebudil. Ale budit se kvůli originálnímu obalu, to už stojí za to.   

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Taky jsem se málem nachytala na antikoncepci při kojení, naštěstí mi to došlo včas .

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Co ty můžeš vědět, chlapi někdy mívají divné úchylky.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).