Podzimní tvoření s dětmi - Dýňový Emzák :)


Jo, já vím, posledně jsem tvrdila, že už nechci žádnou dýni ani vidět, ani cítit. Ale tuhle sem, s dovolením, ještě propašuju :).

Přesně takhle jsem se cítila v neděli, kdy mě přepadla deprese z toho, že si se mnou nikdo, ale vůbec nikdo, nechce stavět potvůrky z "co trh a park dal". Takže tahle "kočka" je vlastně na truc. Příště si rozmyslím courat se ve dvou stupních v dešti po parku a sbírat kaštany...:)

17 komentářů:

  1. já bych se přidala hned - kaštany sbírám strašně ráda - vždycky si pak jeden vezmu a žmoulám ho v ruce, nevím proč mi to přijde příjemné a uklidňující   

    OdpovědětVymazat
  2. Probůh, snad se takhle necítíš?

    OdpovědětVymazat
  3. Připojila bych se také k tobě, jak při sbírání kaštanů, tak i při vytváření různých potvůrek.

    OdpovědětVymazat
  4. A já myslel, že E.T. je jenom pohádka

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:[3]: Ženy! Kde jste byly v neděli, jak vy by jste se mi hodily!

    OdpovědětVymazat
  6.   Momentálně jsem jako au-pair v Irsku a Helloween se blíží- dobrej námět

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, ty jsi prostě ...geniální!

    OdpovědětVymazat
  8. roztomilá potvůrka vítej v klubu :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tedy... To je opravdu "kočka"... dýni si představuji různě, ale takhle? Ale musím uznat, že nevypadá špatně!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta dýně mě opravdu rozesmála. Je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  11. Kdybych včera nasbírala kyblíček o objemu 10litrů kaštany, mohla jsem jít zadarmo do zoo!

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji vám všem, jsem ráda, že se moje "kočka" líbí !

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Bóže, gaštany! Tiež som ich rada zbierala, a veľmi rada, ale už žiadny gaštan v okolí nieje... To bola zábava! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).