Jak se z dýně stala svině


Řeší problém mladá dýně.
Její oranžová tchyně
hubou mele jako v mlýně
kolo - hlučně, pořád, líně.

Z domku naší mladé dýně
uječený zní hlas tchyně.

Prolezlá je celá červy,
nic nedělá, ruce v klíně,
dýnštinou však vládne plynně.
Stará mladé drásá nervy.

Vydržela dlouho dýně
žvanění té svojí tchyně.
Během doby se však z dýně
chladnokrevná stala svině.

"Nechci pokoj mít až v hlíně!"
zařvala. Šla do kuchyně.

Odhodlaná, plná vervy,
udělala ze své tchyně,
protivné a hloupé dýně,
polívečku do konzervy...

25 komentářů:

  1. krásný web,navštiv také můj,dík

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, došla vám výhra?

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji vám všem, jsem ráda, že se líbí .

    OdpovědětVymazat
  4. No s tichem jsem tam souvislost sice nenašla,snad až v konzervě?Jinak je básnička úsměvná a možná i poučná-pro nás tchýně.

    OdpovědětVymazat
  5. [9]: Ted' jsem opravdu ta nejlepší. Hezky si doma marodím, nikam nechodím.

    OdpovědětVymazat
  6. [10]: Éééé, no, dýně by chtěla ticho a klid, ale tchýně jí ho neposkytuje, tak si oboje zjedná sama. Asi tak :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle se povedlo Pěkné. Takhle jsem se u básně už dlouho nezasmála! Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je úžasný fakt povedené =D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý!!! Jsou špatné zkušenosti s tchýní-dýní?   

    OdpovědětVymazat
  10. [16]: Ne ne, kdepak, ani náhodou!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi střevo. A teď nemyslím jen to básnické. To je skvělá blbinka´.

    OdpovědětVymazat
  12. [18]: Děkuji, já to o sobě dávno vím .

    OdpovědětVymazat
  13. Taková veselá básnička. :) Možná jsem cynická, díky tomu závěru, ale hodně ae mi to líbí. Inu i dýně si musí poradit, když jsou v nouzi. :)

    OdpovědětVymazat
  14. [20]: Děkuji, já se u tvoření taky bavila .

    OdpovědětVymazat
  15. [22]: Parádní, mladé dýni vyřídím !

    OdpovědětVymazat
  16. Miroslav Skopal27. dubna 2019 v 20:50

       Super hororová verze...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).