Týden 38.


Jsem tu s dalším týdnem, jen upozorním čtenáře citlivější na sprostá slova, ať ve vlastním zájmu nečtou neděli. I když... snažila jsem se vytečkovávat :).

Pondělí...
Pan pošťák nám přivezl balíček s výhrou, kterou jsme získali díky prázdninové soutěži na stránkách Mléčného baru. Míša má tričko s báječným nápisem a LEGO a já krásnou knížku o mozaice. Ještě jednou moc děkujeme!




Když jsem ve sklepě hledala nočník (který jsem stejně nakonec v tom neuvěřitelném bordelu nenašla), vykoukl na mě z pytle můj medvídek, kterého jsem dostala jako dítě, když jsem šla do nemocnice s krčními mandlemi. Hned putoval do pračky, trochu to tím praním odnesl jeho nos (taky vám to u toho nosu něco připomíná? :)), ale jinak přežil v celku.



Středa...
Bacil mě bacil a vůbec se mi to nelíbí.

Čtvrtek...
Když je dítě ticho, téměř vždy se něco děje a je třeba zbystřit. Většinou zbystřím pozdě. Tentokrát měly ticho na svědomí fixy ukradené z Míšova penálu.


Sobota...
Po pěti dnech jsem našla Matějův kartáček na zuby. Byl v pračce v zásobníku na prací prášek...

Hlídali jsme dvouletého synovce. Po čtyřech hodinách jsem nevěděla, co udělat, aby se to dítě konečně usmálo. Manžel usoudil, že z něj vyroste vrah, protože se nesměje a tak nějak "divně a zle" kouká. Úsměv se nakonec podařil...

Neděle...
Procházka do parku s velkým Procházkou a dvěma malými Procházky. Slovník tamních pánů a paní bez domova nás donutil park opustit, během pěti minut k nám vánek zanesl asi dvacet ku.d a zhruba stejný počet volů, p.č a debilů. Pak tam byl i nějaký ko..t, kretén, čů..k a tím bych mohla dnešní týden ukončit...

9 komentářů:

  1. Na tvoji otázku, jestli nám to něco připomíná, musím odpovědět kladně. Ano, mě ten tvůj medvěd připomíná spíš králíka nebo psa.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že balík dorazil a obdivuji rychlost s jakou jste LEGO složili.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych taky řekla, že to bude spíš pejsek nebo zajíc se svěšenými oušky.

    OdpovědětVymazat
  4. To byl super týden a superhlášky. Manžel má opravdu smysl pro humor...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Každý si mohl vybrat cenu, jakou chtěl. Janinka si vybrala LEGO pro Míšu. Největší odměnou je však právě těch 50 originálních článků, na které budou stále přicházet spokojení návštěvníci. Žádnou další soutěž o "ceny" už takto bez sponzorů pořádat nebudu, protože lidé jsou zhýčkaní spotřebitelskými soutěžemi, kde stačí napsat email a vyhrávaj se tisíce. Tato soutěž nebyla o vyhrávání, ale o HRANÍ. Právě snad jediná Janinka to správně pochopila.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:[3]: No, on je to asi zajíc, ale mně tenkrát řekli, že to je medvídek, tak je to prostě medvídek. Jasný??

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jasně jasně, myslela jsem to spíš obrazně...   

    OdpovědětVymazat
  8. ta knížka vypadá dost zajímavě - musím zjistit, kde jí mají :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výhře! :) A musím uznat, že jsou to opravdu parádní ceny! Zvláště ta kniha... a triko s nápisem je naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).