Mozaika - svícen


Moje první mozaikování v životě se mi zalíbilo a já se rozhodla, že hned jak bude chvilka, pustím se do dalšího dílka. To je tentokrát o poznání menší a jednodušší, na výrobu svícnu potřebujete vše, co jsem už napsala zde, jen sklíčka musí být průsvitná, aby skrz ně prosvítalo světlo svíčky (na podnos jsem použila sklíčka, která jsou ze spodní strany pozlacená) a dřevěný tác vyměníte za skleničku. Tu je nezbytné před použitím důkladně odmastit a umýt od lepidla z etikety, nejlepší je skleničku na chvíli vložit do vařící vody, všechno se pak sloupne mnohem snadněji. Pro pobavení přidávám výjev z naší domácnosti při čištění jedné takové skleničky...
"Maminko, copak to tam v kuchyni děláš?"
"Vařím si skleničku."
"Hmmm... a nebylo by jednodušší si jí dojít koupit?"

Jen dodám, že ač by se na první pohled mohlo zdát, že otázky pokládalo moje dítě, není tomu tak. Ptal se manžel...:)

A tady už je hotový výrobek, první obrázek je za denního světla, druhý za noční tmy se svíčkou...


17 komentářů:

  1. to vypadá naprosto nádherně :)) až se v zimě budu nudit už vím, co vyzkouším :)) díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svícen se ti moc povedl! Takovéhle domáci výrobky jsou prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Janinka je prostě šikovná a tvořivá, jak za barem, tak před barem a na baru

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, to je nádherná práce. Okouzlující pohled na hořící svíčku v takovéto lampě.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi úžasná šikulka, máš můj obdiv. A ten je o to větší, že takové věci zvládáš vedle péče o dva malé klučíky.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám všem :), jsem ráda, že se líbí a že svícínek bude sloužit třeba i jako inspirace...

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je kouzelné, jsi hrozně moc šikovná, moc se mi to líbí! Vážně skvělé

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně krásná, vidím, že jste se s mozaikou skamarádily, jsem zvědavá, co to bude příště.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásný svícen, dám se také do tvoření :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).