Dort - Šnek Gary


Díky účasti v soutěži na stránkách Mléčného baru Míšu chytlo tvoření z marcipánu a tak mi z něj tenkrát nadělal spoustu malých šnečků. Zabalili jsme je do alobalu a on si na mně vymámil, že až bude mít narozeniny, tak mu je musím dát na jeho dortík. No tak je tam teda má, ten obr uprostřed vznikl mojí rukou a kdyby to někoho zajímalo, má to být šnek Gary ze seriálu Sponge Bob.
Dort se mi moc nepovedl, řekla bych, že je to takový sladký paskvil, ale co, jak říká manžel "To nevadí, v bříšku se to srovná" :). Zítra, kdy bude oslava druhá, přidám další dortík, ten snad bude koukatelnější.


10 komentářů:

  1. Hlavní je úmysl a snaha - na koukání je krásný a na chutnání musel být ještě lepší   

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi nedělej , já snídala v půl šesté ráno a ted' tu slintám na klávesnici.

    OdpovědětVymazat
  3. No náhodou, ten šnek není zas tak špatnej. Třeba má hezký oči.   

    OdpovědětVymazat
  4. Seriál neznám, takže nemůžu posoudit, jestli šnek odpovídá předloze. Ale mě se líbí a celý dort je taky koukatelnej. A Míšu určitě potěší, žes upotřebila jeho šneky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty máš nejen v hlavě, ale i v rukách.

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, děkuju vám všem, já si myslela, jak ze sebe udělám pitomce, že sem ten dortík dám a on se nakonec líbí! Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Juli by šílela nadšením, na tu příšerku  Sponge Boba nedá dopustit. Nejhorší je, že jak nám tu běhá po tý obrazovce, přistihla jsem se, že po něm koukám taky a že se mi vlastně líbí.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).