Týden 52.


Zalíbila se mi týdenní rekapitulace v obrázkové formě a tak tu mám stručně (jsem hrozně líná) další týden :).

V minulém týdnu jsme...

...si hráli s vánočními dárky, především s těmi, co nám nepatří.

...si šli postavit ven sněhuláka, ale díky (během hodiny) zmrzlému sněhu z toho byla "jenom" procházka.


...si hráli s báječnou věcičkou (vlevo), Míša to kdysi nazval "Děsykino" :).

                             

                              

...hledali a zobali čokoládičky na vánočním stromečku.

...se z okna kochali pohledem na silvestrovský ohňostroj.

11 komentářů:

  1. To zní všechno tak krásně a idylicky!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké vyprávění, skoro jako pohádka a ono je to skutečné, ten malý princ je roztomilý, líbí se mi ty jeho dvoubarevné punčocháce!-:)

    OdpovědětVymazat
  3. No, ale nebuď pořád tak líná, nebo ti to zůstane (ale je dobře, že už se večer nemusím namáhat se čtením )

    OdpovědětVymazat
  4. Ten puzzle-globus vypadá dobře. Doufám, že přežil.

    OdpovědětVymazat
  5. To děsný kino je fakt děsný.

    OdpovědětVymazat
  6. Obrazová rekapitulace nemá chybu. Hledání čokoládiček na stromku jsem před mnoha lety dětem zatrhla poté, co ráčily shodit stromeček. Od té doby ho zdobím nejedle a čokoládičky dávám do misky pod něj. Mám však pocit, že tam zůstávají déle, už to není tak lávavé, jako kdysi na větvičkách. Možná to také bude tím, že jsme byli sami s "dědkem" a už toho tolik nesníme, nevím. Dneska přijdou dvě malá tornáda, snad něco ubyde.

    OdpovědětVymazat
  7. Slyšet je starého Strzihaffku :

    OdpovědětVymazat
  8. Ta lampicka mi pripomenula deviatu triedu.. to jest uz poriadna dialava to nasi chalani mali taku baterecku ako mas ty, len malinku. Noo a svietili nou na zadok babam ked sli odpovedat atd, skratka chuligani

    OdpovědětVymazat
  9. Čokolády na stromečku jsme měli naposledy, když ještě vánoční kolekce rozdávalo ROH. Po pravdě ani netuším jak je to dlouho, mám jen zamlženou vzpomínku. U nás stojí stromek na stole a přístup k čokošce byl tím notně omezen, pořád někdo křičel: "nelez tam, spadneš".

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Chlapi, no, co bys po nich chtěla, že jo?

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).